خرید خودرو

راهنمای خرید خودرو با بودجه 1 میلیارد تومان در مهر ماه 1402

اگر برای خرید خودرو بودجه 1 میلیارد تومانی در نظر گرفتید، در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین خودروهای بازار ایران با قیمت 1 میلیارد تومان آشنا کنیم.

برای خرید خودرو با بودجه یک میلیارد تومان در بازار ایران با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهید بود. اگر قصد خرید خودرو صفر کیلومتر را دارید می‌توانید به سراغ خودروهایی چون جک اس 5 اتوماتیک، فردا sx5، آریزو 5 توربو و بسترین بی 30 بروید. با این بودجه در بازار خودروهای کارکرده نیز می‌توان خودروهایی چون کیا سراتو، چری آریزو 6، رنو داستر، هایما اس 7، تیگو 7، هیوندای اکسنت، هیوندای i20، ام وی ام ایکس 55 پرو و لیفان ایکس 70 را خریداری کرد.

اما از میان این خودروها کدامیک با بودجه 1 میلیارد تومانی ارزش خرید بیشتری دارد؟ در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز برای پاسخ به این پرسش قصد داریم شما را با بهترین خودروهای بازار ایران با قیمت یک میلیارد تومان آشنا کنیم.

گزینه‌های خرید خودرو با بودجه 1 میلیارد تومان

در ادامه لیستی از بهترین خودروهای بازار ایران با قیمت حدود 1 میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید. در تهیه این لیست به رونق خرید و فروش در بازار، دسترسی به قطعات و لوازم یدکی، سطح خدمات پس از فروش، مشخصات فنی و سطح طراحی آنها توجه شده است.

هایما اس 7 توربو

خرید خودرو

برای خرید خودرو با بودجه 1 میلیارد تومان می‌توانید به سراغ هایما اس 7 توربو بروید؛ چرا که این خودرو با ویژگی‌هایی چون دسترسی آسان به قطعات فنی و بدنه، بازار دست دوم مناسب، خدمات پس از فروش قابل قبول، توان فنی خوب و فضای کابین مناسب می‌تواند در قالب یک شاسی بلند چینی کم‌دردسر به‌خوبی به نیازتان پاسخ دهد.

هایما اس 7 از طراحی ظاهری مناسبی بهره می‌برد و با ارائه فضای صندوق 400 لیتری به گزینه مناسبی برای مسافرت تبدیل خواهد شد. ایران خودرو این شاسی بلند مونتاژی را با موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به بازار عرضه می‌کند که می‌تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

هایما اس 7 توربو

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هایما اس 7 توربو با چنین قوای محرکه‌ای ظرف مدت 10.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سانروف، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، دوربین 360، مانیتور 7 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، اتولایت، سنسور فشار باد تایر، سنسور باران، سنسور عقب، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی و کروز کنترل اشاره کرد.

چری آریزو 5 توربو اکسلنت

خرید خودرو

با بودجه 1 میلیارد تومانی برای خرید خودرو می‌توانید به سراغ آریزو 5 توربو اکسلنت نیز بروید. این خودرو با طراحی ظاهری زیبا و جذاب، توان فنی و مصرف سوخت مناسب، دسترسی آسان به قطعات و لوازم فنی، خدمات پس از فروش مناسب و بازار خرید و فروش قابل قبول از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو اکسلنت به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 دنده CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت 9.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این سدان چینی از امکانات متعددی چون ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تهویه اتومات، مانیتور 7 اینچی و دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی فرمان، کنترل پایداری، کنترل کشش، کروز کنترل، سانروف، سنسور فشار باد تایر و سنسور عقب بهره می‌برد.

چری آریزو 6 اکسلنت

اگر  با بودجه 1 میلیارد تومانی قصد خرید یک سدان چینی جادار، جذاب با عملکرد مناسب را دارید، چری آریزو 6 اکسلنت می‌تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

خرید خودرو

این سدان چینی به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت از این پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 9 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

چری آریزو 6 اکسلنت

از امکانات این خودرو می‌توان به دریچه تهویه عقب، سانروف، استارت دکمه‌ای و و ورود بدون کلید، شش کیسه هوا، دوربین 360، سیستم صوتی با 6 اسپیکر همراه با ساب‌ووفر، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور فشار باد تایر، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی و کروز کنترل اشاره کرد.

جک اس 5 اتوماتیک

خرید خودرو

مشتریان با بودجه 1 میلیارد تومانی می‌توانند برای خرید جک اس 5 اتوماتیک به‌عنوان یک شاسی بلند با شتاب و عملکرد فنی مناسب اقدام کنند. این خودرو دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه بوده که قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به‌همراه دارند.

جک اس 5 اتوماتیک

جک اس 5 اتوماتیک ظرف مدت 11.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین این خودرو از امکاناتی نظیر دوربین عقب، مانیتور، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور فشار باد تایر، سنسور باران، کنتل پایداری، کنترل سرعت در سرپایینی و کنترل ایستایی در سربالایی بهره می‌برد.

خرید خودرو چری تیگو 7

چری تیگو 7

شاسی بلند چری تیگو 7 با توان فنی مناسب، سیستم تعلیق نرم‌تر از رقبا و فضای کابین مناسب می‌تواند با بودجه 1 میلیارد تومانی به گزینه مناسبی برای مشتریان خود تبدیل شود. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری و گیربگس 6 سرعته دو کلاچه مجهز شده که می‌تواند ظرف مدت 10.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت آن نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

چری تیگو 7

از امکانات این خودرو می‌توان به سقف پاناروما، تهویه اتومات دوگانه، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، دوربین 360، مانیتور لمسی با 6 اسپیکر و هندزفری، فرمان برقی حساس به سرعت، ترمز پارک برقی، سنسور فشار باد تایر، سنسور بارن، سنسور جلو، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی و کروز کنترل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*