فونیکس آریزو 8

آغاز مونتاژ فونیکس آریزو 8 ، لوکس ترین و گران ترین سدان بازار ایران

مونتاژ فونیکس آریزو 8 به‌عنوان لوکس ترین و گران ترین سدان بازار ایران توسط مدیران خودرو آغاز شد. در ادامه با Fownix Arrizo 8 آشنا می‌شویم.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد شرکت مدیران خودرو فرایند مونتاژ فونیکس آریزو 8 را آغاز کرده است. لوکس ترین و گران ترین سدان بازار ایران به شکل CKD وارد ایران شده و پس از مونتاژ توسط مدیران خودرو روانه بازار ایران خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو که به‌زودی روانه بازار می‌شود، آشنا خواهیم شد.

مشخصات فونیکس آریزو 8

فونیکس آریزو 8

فونیکس آریزو 8 با همان پیشرانه تیگو 8 پرومکس یعنی یک موتور 2 لیتری توربو با TGDi به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز وظیفه انتقال قدرت از چرخ‌ها به پیشرانه‌ها را بر عهده دارد.

فونیکس آریزو 8

آریزو 8 در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از مولتی‌لینک بهره می‌برد. این سدان لوکس چینی با وزن 1539 کیلوگرمی خود می‌تواند ظرف مدت 7.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

امکانات رفاهی و ایمنی Fownix Arrizo 8

فونیکس آریزو 8

این خودرو از امکاناتی چون آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های کناری برقی مجهز به گرم‌کن و حافظه، سیستم کنترل کیفیت هوای کابین، سیستم تهویه دوگانه، کول باکس و هات باکس، سردکن صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم رانندگی خودکار ADAS، سیستم کنترل پایداری بوش 9.3، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور باران، دوربین 360 درجه، ایزوفیکس، دوربین ثبت وقایع، 10 ایربگ، رینگ‌های 18 اینچی و فرمان برقی بهره می‌برد.