پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 با طراحی و قابلیت‌های جدید معرفی شد

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 با طراحی و قابلیت‌های جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Isuzu D-Max 2024 آشنا خواهیم شد.

ایسوزو از مدل 2024 پیکاپ D-Max در تایلند پرده برداشت. این پیکاپ ژاپنی اکنون در نسل سوم خود یک فیس لیفت را تجربه کرده و در کنار تغییرات ظاهری از امکانات داخلی بیشتری نیز بهره می‌برد. گفتنی است نسخه چینی و ارزان‌تر ایسوزو D-Max نیز با نام کینگ لینگ تاگا H مدتی قبل به بازار ایران راه پیدا کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با امکانات و مشخصات پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 آشنا می‌شویم.

طراحی پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

نسل سوم پیکاپ ایسوزو D-Max در اکتبر 2019 معرفی شد و اکنون برای این‌که بتواند با رقبایی چون فورد رنجر و تویوتا هایلوکس بهتر از قبل رقابت کند، طی یک فیس لیفت ارتقا پیدا کرده است. طراحان بیشترین تغییرات ظاهری را برای بخش جلو در نظر گرفتند. در این بخش اکنون شاهد بازطراحی ورودی‌های هوای سپر، چراغ‌های جدید و جلوپنجره جدید سه‌بعدی هستیم.

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

طراحان برای عقب خودرو نیز تغییراتی چون گرافیک جدید چراغ‌ها و در پشتی جدید با اسپویلر یکپارچه را در نظر گرفتند. تیپ پرچمدار V-Cross که به‌عنوان آفرودی‌ترین تیپ این خودرو شناخته می‌شود نیز از ویژگی‌هایی چون رینگ‌های 18 اینچی مشکی، فلاپ‌های گلگیر پلاستیکی، صفحه محافظ آلومینیومی و روکش‌های پلاستیکی در اطراف جلوپنجره بهره می‌برد.

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

هرچند داشبورد پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 نسبت به قبل تغییر خاصی را تجربه نکرده، اما طراحان با استفاده از تریم‌های جدید و تکنولوژی‌های بیشتر توانستند آن را ارتقا دهند. از ویژگی‌های این بخش می‌توان به نمایشگر 9 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با دکمه‌های میانبر لمسی جدید و کنترل‌های فیزیکی تنظیم صدا، صفحه‌آمپر دیجیتالی 7 اینچی، سوئیچ جدید با قابلیت استارت از راه دور و پورت‌های USB-C برای سرنشینان جلو و عقب اشاره کرد.

مشخصات فنی ایسوزو D-Max 

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 از همان پیشرانه‌های مدل قبلی خود بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند آن را با دو پیشرانه 4 سیلندر توربودیزل سفارش دهند. پیشرانه پایه این خودرو از نوع 1.9 لیتری بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

پیکاپ ایسوزو D-Max 2024

پیشرانه دوم نیز از نوع 3 لیتری است که قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز توسط گیربکس‌های 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک بسته به مدل خودرو به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

Isuzu D-Max

البته طراحان سیستم‌های الکترونیکی این خودرو را ارتقا دادند که باعث بهتر شدن عملکرد رانندگی 4×4 شده است. همچنین اکنون فعالیت کنترل کشش تا هنگامی که قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب فعال شود، ادامه خواهد داشت. ضمن این‌که یک حالت رانندگی جدید به‌نام مسیر ناهموار نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که با کنترل ترمز و دور پیشرانه باعث می‌شود تا راننده بتواند بهتر از قبل از مسیرهای آفرودی عبور کند.

Isuzu D-Max

برای این پیکاپ سیستم‌های بیشتری چون کروز کنترل تطبیقی در مدل‌های گیربکس دستی و دوربین جدید با قابلیت گرم‌کن برای هوای سرد در نظر گرفته شده که توانسته سطح ایمنی این خودرو را افزایش دهد.

Isuzu D-Max

در حال حاضر مشتریان در بازار تایلند می‌توانند پیکاپ ایسوزو D-Max 2024 را در مدل پایه تک کابین با قیمت 14 هزار و 550 دلار خریداری کنند. البته برای خرید مدل پرچمدار دو کابین دو دیفرانسیل V-Cross باید 33 هزار و 900 دلار بپردازند. این خودرو به‌زودی به سایر بازارهای هدف نیز عرضه خواهد شد. رئیس و مدیر اجرایی ایسوزو در مراسم معرفی این پیکاپ اعلام کرد برنامه ساخت نسخه تمام برقی این پیکاپ نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است این پیکاپ ژاپنی در حال حاضر در بیش از 100 کشور در اقیانوسيه، آمریکای جنوبی، آفریقای مرکزی، آفریقا، خاورمیانه، اروپا و آسیا به فروش می‌رسد؛ اما تایلند کماکان بزرگترین بازار این خود است؛ چرا که در سال 2022 این پیکاپ در بازار تایلند آمار فروش 180 هزار دستگاهی را به ثبت رساند. این در حالی است کل فروش این خودرو در جهان در سال 2022 حدود 340 هزار دستگاه گزارش شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*