ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H توسط پادرا دیزل در ایران عرضه می‌شود + مشخصات و امکانات

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H توسط پادرا دیزل به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ دو دیفرانسیل جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

در بازار خودرو ایران آنچنان که باید به بخش پیکاپ ها توجه نشده و طی سال‌های گذشته خودروسازان دولتی و بخش خصوص فقط به خودروهای سواری به ویژه شاسی بلندها توجه داشتند؛ اما اخیرا استقبال مشتریان از پیکاپ‌ها باعث شد تا خودروسازان روی عرضه این خودروها نیز تمرکز کنند. توجه خودروسازان بخش خصوصی روی این بخش از بازار باعث شده تا شاهد عرضه خودروهایی چون پیکاپ کی ام سی تی 8 کرمان موتور، پیکاپ آمیکو آسنا و پیکاپ کلوت مکث موتور به بازار باشیم.

در همین راستا شرکت پادرا دیزل نیز قصد دارد پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H را به بازار ایران عرضه کند. این پیکاپ که یک محصول چینی-ژاپنی محسوب می‌شود برای رقابت با سایر پیکاپ های بازار ایران آمادگی کامل دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

معرفی پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

طراحی بیرونی

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ کینگ لینگ تاگا در نسل اول خود با الگوبرداری از پیکاپ‌های میان رده فورد نظیر فورد رنجر طراحی و به بازار عرضه شد، اما اکنون در نسخه فیس لیفت به نسخه اصلی ایسوزو دی مکس شباهت زیادی دارد. گفتنی است طبق تصاویر منتشر شده کینگ لینگ تاگا H در نسخه فیس لیفت و به‌روز شده به بازار ایران خواهد آمد.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

به طور کلی این خودرو در بخش نمای جلو، عقب و کناره‌ها از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد، اما طراحان با استفاده از رینگ‌های آلیاژی و رکاب فابریک بزرگ باعث شدند این خودرو جذاب به نظر برسد. همچنین طراحان در ساخت این خودرو از زبان طراحی اصلی ایسوزو استفاده کردند که همین موضوع باعث شده این خودرو به پیکاپ‌های ژاپنی تویوتا و ایسوزو شبیه شود.

طراحی داخلی

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

هنگام ورود به کابین این پیکاپ شاهد سبک طراحی مشابه سایر پیکاپ های میان رده سال ۲۰۲۱ هستیم. طراحان برای این خودرو یک نمایشگر دیجیتالی برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و یک نمایشگر دیجیتالی برای نمایش اطلاعات ضروری خودرو در نظر گرفتند. این خودرو از فرمان دی کات و دکمه‌های کنترلی مختلف روی آن نیز بهره می‌برد.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

این پیکاپ به سیستم تهویه برقی نیز مجهز شده که با دو پیچ تنظیم و چند دکمه کنترل می‌توان آن را تنظیم کرد. طراحان تعداد زیادی از دکمه‌های فیزیکی را حذف کردند و از این پس بسیاری از تنظیمات باید به شکل لمسی انجام شود. کابین این خودرو از تریم مشکی به همراه یک نوار باریک کرومی نیز بهره می‌برد.

مشخصات فنی

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

طبق اطلاعاتی که توسط پادرا دیزل منتشر شده، پیکاپ کینگ لینگ تاگا H با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی به بازار عرضه خواهد شد. البته در خصوص میزان قدرت و گشتاور این پیشرانه‌ها جزئیاتی در دست نیست، اما طبق اطلاعاتی که در رسانه‌های چینی منتشر شده، این پیکاپ در نسخه بنزینی از یک موتور ۱.۸ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

نسخه دیزل تاگا نیز به یک موتور 3 لیتری توربو مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را ارائه دهد. همچنین در مدل بنزینی گیربکس 7 سرعته دستی و در مدل دیزل یک گیربکس 6 سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت.

امکانات

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

از امکانات ایمنی و رفاهی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H در بازار ایران نیز می‌توان به دوربین دنده عقب، دوربین 360 درجه، هولدر سرنشینان عقب، صندلی برقی هشت حالته، کروز کنترل، قابلیت تنظیم دما به صورت دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه‌های برقی، آیینه برقی، پورت USB سرنشینان عقب، صندلی‌های چرمی، کی‌لس استارت و سیستم ورود بدون کلید، رادار حرکت بین خطوط و صفحه کیلومتر دیجیتال با رزولوشن بالا اشاره کرد.

قیمت

این پیکاپ با قیمت حدود ۱۳۰ هزار یوان به بازار چین عرضه شده و با توجه به نرخ ارز و شرایط بازار خودرو می‌توان برای آن در بازار ایران قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد تومان را در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام، از حق نگذریم پیکاپ خوبیه، الخصوص مشخصات فنیش که خداروشکر یه خودرو دیدیم که بالای200 اسب بخار قدرت داشته باشه، البته این قدرت در نسخه بنزینی این پیکاپ هستش، نسخه دیزلش قدرت خوبی نداره چون واقعا قدرت کمیه برای یه شاسی بلند، از لحاظ قیمت هم به نظرم ارزش خرید داره واقعاالبته اگه همین قیمت 900میلیون تا یک میلیارد باشه، پیکاپهای دیگه ایم هستش تو یازار ولی قدرت خوبی ندارن، این خودرو فدرتش بهتره، زیاد به مشخصات رفاهی توجه نکنید همیشه اول مشخصات فنی مورد توجهتون باشه بعدش مشخصات ایمنی و بعد رفاهی، موفق باشید