ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro

ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro با فناوری استریلیزاسیون بخار رونمایی شد

ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro با سیستم استریلیزاسیون بخار، قیمت زیر ۳۰۰ دلاری، مشخصات فنی عالی و طراحی زیبا رونمایی شد.

شیائومی سبد محصولات بسیار وسیعی دارد. از گجت‌های کوچک تو جیبی گرفته تا گوشی موبایل، کامپیوتر و لوازم خانگی همگی در سبد محصولات این شرکت قرار دارند. یکی از لوازم خانگی محبوب این شرکت، ماشین‌های لباسشویی آن‌ها است که حالا مدل جدید آن معرفی شده است. ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro به‌زودی با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. این یعنی حتی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده بازار هم ارزان‌تر است! در ادامه شما را بیشتر با این محصول جذاب آشنا می‌کنیم.

مشخصات فنی ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro

ماشین لباسشویی میجیا سوپر کلین پرو یک مدل درب از جلو با طراحی شیک و یک دیگ بزرگ با قطر ۵۳۰ میلی‌متر است. دیگ داخلی این گجت به‌واسطه فناوری جوشکاری لیزری ارتقا یافته تا بدنه یک تکه و بدون پرچی را داشته باشد. به‌همین خاطر هم هست که فضای بسیار بزرگی را برای شستشو در اختیار شما می‌گذارد.

ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro

در داخل آن یک موتور دایرکت درایو DD و چهار ضربه‌گیر استفاده شده است که ترکیب آن‌ها با یک چیپ و الگوریتم‌های هوشمند، چرخش سریع ۹۰ درجه‌ای سیلندر داخلی را ارائه می‌کند. این ماشین با ۲۶ حالت شستشوی مختلف از جمله هوشمند، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای، لباس‌های پشمی، لباس‌های زیر و غیره همراه است. شما همچنین می‌توانید آن را به اپلیکیشن Mijia روی گوشی خود متصل کنید و تنظیمات دلخواه خود مثل زمان شستشو، دما، تعداد چرخش، سرعت و دیگر پارامترها را تغییر دهید.

در اینجا از تکنولوژی استریلیزاسیون بخار با یک دکمه مستقل به‌نام “Sterlization+” نیز استفاده شده که می‌تواند همراه برنامه‌های شستشوی مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. این تکنولوژی با استرلیزه کردن لباس‌ها، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا را از بین می‌برد. ماشین لباسشویی شیائومی مدل میجیا Super Clean Pro همچنین از قابلیت خود تمیز شونده نیز بهره می‌برد تا خودش را همیشه تمیز و آماده حفظ کند.

برای خشک‌کردن لباس‌ها هم یک سنسور نمایشگر دقیق لحظه‌ای دما روی این ماشین لباسشویی هوشمند چینی تعبیه شده که می‌تواند کاربردی باشد. این دستگاه از خشک‌کند سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*