گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلاری رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 به‌عنوان نسخه ارتقا یافته Honor Vs با بدنه منیزیمی سبک، مشخصات فنی بالارده و قیمت زیر هزار دلاری رونمایی شد.

آنر از یک گوشی تاشو جدید رونمایی کرد. گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 که ساعاتی پیش رونمایی شد، نسخه جدیدتر مجیک Vs است که از یک فریم منیزیمی ارتقا یافته با یک لولای تیتانیومی Luban تازه توسعه پیدا کرده بهره می‌برد. این ترکیب جدید اجازه می‌دهد گوشی با تنها ۲۲۹ گرم وزن، ضخامت کمی داشته باشد. این دیوایس سبک‌تر از مجیک V2 (با وزن ۲۳۱ گرمی) شده که خودش پیش از این یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو جهان بود. در ادامه شما را بیشتر با این گجت جذاب آشنا می‌کنیم.

امکانات و مشخصات فنی گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

گوشی جدید آنر در حالت بسته ضخامت بسیار کم ۱۰.۷ میلی‌متری و در حالت باز ضخامت فقط ۵.۱ میلی‌متری دارد. شما در پشت این دستگاه، یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۱۰۶۰ در ۲۳۷۶ پیکسلی، نرخ تازه‌سازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را در اختیار خواهید داشت. آنر ادعا می‌کند که نمایشگر ثانویه گوشی تاشو جدیدش، اوج روشنایی چشمگیر ۲۵۰۰ نیتی دارد.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

اما نمایشگر داخلی این محصول ابعاد ۷.۹ میلی‌متری دارد. مشخصات فنی و ویژگی‌های این نمایشگر غول پیکر تاشو شبیه به کاور دیسپلی پشت گوشی است. هر دو پنل از +HDR10 پشتیبانی می‌کنند و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی آن‌ها نقش بسته است. همچنین هر دو نمایشگرها از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

در قلب تپنده این دو گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام حضور دارد که ۱۲/۱۶ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی آن‌ها را همراهی می‌کند. در پشت قاب گوشی هم شاهد حضور یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم ۲.۵ برابری اپتیکال و یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

سازنده چینی از پوسته سفارشی MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ روی گوشی تاشو خودش استفاده کرده که امکانات اضافه‌تری را برای مالتی‌تسکینگ مثل اجرای دو اپلیکیشن کنار هم و جابجا کردن آن‌ها روی صفحه به‌صورت آزادانه مثل پنجره‌های برنامه‌های ویندوز در اختیار کاربران می‌گذارد. البته باید خود آن برنامه‌ها نیز از قابلیت مالتی‌تسکینگ آنر پشتیبانی کنند. گوشی تاشو آنر Vs2 همچنین از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که خود آن با توان ۶۶ واتی به‌صورت سیمی شارژ می‌شود.

قیمت گوشی تاشو آنر Vs2

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2

گوشی منعطف آنر وی اس ۲ در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش و با قیمت پایه ۹۵۸ دلاری و حداکثر قیمت ۱،۰۵۴ دلاری عرضه می‌شود. البته این قیمت گوشی جدید HONOR برای بازار چین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*