خودروهای وارداتی جدید

خودروهای وارداتی جدید به سامانه یکپارچه فروش اضافه شد

خودروهای وارداتی جدید به سامانه یکپارچه فروش ماشین های وارداتی اضافه شدند. در ادامه با 9 خودرو جدید وارداتی برای عرضه در این سامانه آشنا می‌شویم.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اخیرا تصاویر و مشخصات 6 خودرو وارداتی شامل زوتی DL5 پارس خودرو، کیا سلتوس کوشا خودرو، تویوتا کرولا 2 لیتری معین خودرو، هیوندای النترا کرمان خودرو، جتا VS7 ماموت خودرو و چانگان CS55 پلاس سایپا را منتشر کرد و اکنون کاتالوگ 9 خودرو واردتی جدید نیز به این سامانه اضافه شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز شما را با مشخصات این 9 ماشین وارداتی جدید بازار ایران آشنا خواهیم کرد.

معرفی خودروهای وارداتی جدید

هم‌اکنون فقط متقاضیانی که برای خرید این خودروها در اسفند سال قبل اقدام کرده بودند، اجازه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را دارند. ضمن این‌که هنوز قیمت فروش این خودروها به‌شکل رسمی اعلام نشده و در حال حاضر مشخصات و تصاویر این خودروها در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بارگذاری شده تا مشتریان بتوانند با این خودروها آشنا شوند.

تویوتا کرولا 1.5 لیتری معین خودرو

خودروهای وارداتی جدید

تویوتا کرولا 1.5 لیتری با یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 3 سیلندر به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

تویوتا کرولا

از امکانات این خودرو می‌توان به تهویه خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش مرکزی 9 اینچ لمسی، سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم پایداری و دوربین عقب اشاره کرد.

بستیون T77 بهمن موتور

خودروهای وارداتی جدید

بستیون تی 77 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

بستیون T77 بهمن موتور

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم مالتی‌مدیا 12.3 اینچی، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم کنترل کشش، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک برقی و سیستم ضد سرقت اشاره کرد.

جتا VS5 ماموت خودرو

خودروهای وارداتی جدید

جتا وی اس 5 با یک موتور 14 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک نیز قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 9.5 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش مرکزی 8 اینچی لمسی، دوربین عقب و تهویه خودکار اشاره کرد.

کیا سونت کوشا خودرو

خودروهای وارداتی جدید

کیا سونت به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 114 اسب بخار و گشتاور 147 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس از نسل جدید گیربکس‌های CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

کیا سونت از امکاناتی چون سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری خودرو، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای، استارت موتور از راه دور، سیستم ورود بدون کلید و صفحه نمایش مرکزی 8 اینچی لمسی بهره می‌برد.

 چانگان CS35 پلاس تیپ 3 سایپا

خودروهای وارداتی جدید

چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 3 با یک موتور 1392 سی‌سی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد که قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. یک گیربکس توماتیک DCT با حالت اسپرت نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

از امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم هشدار دهنده امنیتی، مولتی‌مدیا با نمایشگر 10 اینچی، دوربین عقب، کروز کنترل، استارت کمه‌ای و ورود بدون کلید اشاره کرد.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو

خودروهای وارداتی جدید

ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ شاین مکس را در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه کند. نسخه بنزینی این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از این نسخه نیز توسط گیربکس DCT7 به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو

نسخه هیبریدی این خودرو نیز از یک پیشرانه 1.5 لیتری بهره می‌برد که در حالت برقی قدرتی برابر با 176 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. یک گیربگس HEV GM نیز قدرت را به چرخ‌ها می‌رساند. این نسخه به‌شکل ترکیبی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 5 لیتر و در شهر حدود 2 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

از امکانات این خودرو می‌توان به سیتسم تهویه اتوماتیک، دکمه روشن و خاموش و ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم کمک حرکتی بین خطوط، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، مالتی‌مدیا با صفحه نمایش 10.25 اینچی اشاره کرد.

هیوندای کرتا کرمان خودرو (KTL) 

هیوندای کرتا کرمان خودرو

هیوندای کرتا با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت را به چرخ‌ها خواهد رسید. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

هیوندای کرتا کرمان خودرو

از امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش مرکزی 8 اینچ، سیستم کرروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل پایداری، تهویه خودکار و دوربین عقب اشاره کرد.

گک GS3 راسا موتور

گک GS3 راسا موتور

GS3 راسا موتور با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر خطی به بازار ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو ظرف مدت 8.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز 6.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

این خودرو از امکاناتی چون صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی لمسی، استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل پایداری، دوربین عقب، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب بهره می‌برد.

سوزوکی سیاز راسا موتور

سوزوکی سیاز راسا موتور

راستا موتور قصد دارد سوزوکی سیاز را با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر خطی به بازار ایران عرضه کند. این پیشرانه قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن‌متر را به‌همراه خواهد داشت. سیاز به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد و ظرف مدت 14 ثانیه می‌تواند از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو به امکاناتی چون سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل پایداری، صفحه نمایش مرکزی 7 اینچی، استارت دکمه‌ای، تهویه خودکار، سنسور بارن و سنسور پارک جلو و عقب مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*