خودروی وارداتی

آغاز عرضه 6 خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش + مشخصات فنی و کاتالوگ تمام خودروها

عرضه 6 خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش آغاز شد. در ادامه با مشخصات ماشین های وارداتی برای عرضه به بازار ایران آشنا خواهیم شد.

6 مدل خودرو جدید وارداتی برای عرضه به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد. در این دوره 6 ماشین وارداتی جدید شامل کیا سلتوس، تویوتا کرولا، زوتی DL5، هیوندای النترا، جتا VS7 و چانگان CS55 پلاس توسط کوشا خودرو، معین خودرو، پارس خودرو، کرمان موتور (KTL) و ماموت خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند.

آغاز عرضه 6 خودروی وارداتی

البته در حال حاضر فقط متقاضیانی که برای خرید این 6 خودروی وارداتی در اسفند 1401 اقدام کرده بودند، اجازه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را خواهند داشت. همچنین از روزهای آینده خودروهای وارداتی دیگری نظیر فیات 500، هیوندای کرتا، هیوندای توسان، هیوندای کنا و چانگان CS35 پلاس نیز به سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد.

احتمالا متقاضیان از روز چهارشنبه 19 مهر 1402 می‌توانند برای خودرو مورد نظر خود فرایند ثبت نام را انجام دهند. موعد تحویل این خودروها نیز 60 روزه خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز در ادامه با مشخصات این 6 خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

زوتی DL5 پارس خودرو

خودروی وارداتی

زوتی DL5 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 145 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. طول این خودرو به 4405 میلی‌متر، عرض آن 1830 میلی‌متر، ارتفاع آن 1640 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2610 میلی‌متر می‌رسد.

زوتی DL5

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به ورود به خودرو بدون کلید، استارت دکمه‌ای، فرمان برقی با روکش چرم، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم کمکی پارک، ترمز پارک برقی، و سیستم مالتی‌مدیا 8 اینچی اشاره کرد.

کیا سلتوس کوشا خودرو

خودروی وارداتی

کیا سلتوس 2023 به یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 132 اسب بخار و گشتاور 157 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو وارداتی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.9 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

کیا سلتوس

از امکانات این خودرو می‌توان به ترمز جلو و عقب دیسکی، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل کروز، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، صفحه نمایشگر مرکزی 8 اینچی لمسی و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

تویوتا کرولا معین خودرو

خودروی وارداتی

شرکت معین خودرو قصد دارد تویوتا کرولا 2023 را با پیشرانه 1.2 لیتری 4 سیلندر توبوشارژ به بازار ایران عرضه کند که این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 116 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیبکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این خودرو ظرف مدت 12 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز مصرف سوخت آن 5.6 لیتر را خواهد بود.

تویوتا کرولا

طول این خودرو به 4635 میلی‌متر، عرض آن به 1780 میلی‌متر و ارتفاع آن به 1455 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو از امکانات متعددی چون استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش مرکزی 9 اینچی لمسی، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، تهویه خودکار، سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل پایداری، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی بهره می‌برد.

خودروی وارداتی هیوندای النترا کرمان خودرو (KTL) 

هیوندای النترا

هیوندای النترا از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 127.5 اسب بخار و گشتاور 158 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر 9.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 225 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. طول این خودرو به 4765 میلی‌متر، عرض آن به 1825 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1430 میلی‌متر می‌رسد.

هیوندای النترا

از امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، سانروف، اتولایت، سیستم ضد سرقت، سنسور فشار باد تایرها و دکمه تعویض حالت رانندگی اشاره کرد.

جتا VS7 ماموت خودرو

جتا VS7

ماموت خودرو قصد دارد جتا وی اس 7 را با موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به بازار ایران عرضه کند. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با تیپ ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این خودرو ظرف مدت 9.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه دست پیدا می‌کند و به‌ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 7.3 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد.

جتا VS7

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، تهویه خودکار، صفحه نمایش مرکزی 10 اینچ لمسی، استارت دکمه‌ای و صندلی راننده 6 جهته برقی اشاره کرد.

خودروی وارداتی چانگان CS55 پلاس سایپا

چانگان CS55 پلاس

چانگان سی اس 55 به یک موتور 1494‌سی‌سی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 178 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس اتوماتیک DCT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده درد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

چانگان CS55 پلاس

این شاسی بلند چینی از امکاناتی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو به‌اضافه کیسه هوای جانبی، استارت دکمه‌ای، مولتی‌مدیا با نمایشگر 10 اینچی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هشدار برخورد رو به جلو با صدا و تصویر، آینه بیرونی تاشو دستی با گرم‌کن و سقف شیشه‌ای بازشونده بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*