آنر پلی ۵۰ پلاس

گوشی خوش قیمت آنر پلی ۵۰ پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی خوش قیمت آنر پلی ۵۰ پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و مشخصات فنی جذاب رونمایی شد. Honor Play 50 Plus چقدر ارزش خرید دارد؟

آنر پاییز سال گذشته از یک گوشی میان‌رده خوش قیمت به‌نام آنر پلی ۴۰ پلاس رونمایی کرد. حالا نوبت به رونمایی از نسل جدید آن به‌نام آنر پلی ۵۰ پلاس رسیده است که در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و امکانات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی آنر پلی ۵۰ پلاس

گوشی Honor Play 50 Plus از چیپست دایمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد و سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی MagicOS 7.2 روی آن نصب است. حافظه داخلی این گجت به‌صورت پیش‌فرض ۲۵۶ گیگابایت است و ۸ گیگ رم و ۱۲ گیگ رم را بسته به انتخاب کاربر، ارائه می‌کند.

در جلوی این محصول، یک نمایشگر غول پیکر ۶.۸ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی قرار گرفته است. فناوری این نمایشگر LCD است و یک حفره در بالای نمایشگر آن تعبیه شده که از دوربین ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

آنر پلی ۵۰ پلاس

قاب پشتی این گوشی به سبک گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از دو ماژول گرد دوربین استفاده می‌کند که میزبان سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای کمک به تشخیص عمق هستند.

نیروی گوشی از طریق یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۳۵ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی آن گنجانده شده، دو اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری صوتی Hi-Res (هم سیمی و هم بی‌سیم) روی آن به‌کار رفته و از یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و اتصال 5G بهره می‌برد.

قیمت Honor Play 50 Plus

گوشی جدید آنر در چهار رنگ عرضه یم‌شود و قیمت نسخه مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی آن هم ۱۹۵ دلار است. هنوز قیمت نسخه رم ۸ گیگ آن مشخص نیست.