اوپو A2x

اوپو A2x با دایمنسیتی ۶۰۲۰ و قیمت ۱۵۳ دلار راهی بازار شد

کمپانی Oppo از گوشی جدید و اقتصادی اوپو A2x رونمایی کرد. این گوشی به سیستم عامل اندروید 13 و صفحه نمایش 90 هرتزی مجهز بوده و قیمتی بسیار مناسب دارد.

کمپانی Oppo ظهر امروز دور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی از گوشی اوپو A2x در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی قرار است جایگزین Oppo A1x شود که ماه مارس سال جاری به بازار عرضه شد و یک محصول 5G در کلاس اقتصادی است که برخی قابلیت‌های کلیدی نظیر صفحه نمایش 90 هرتزی، تراشه دایمنسیتی، باتری بزرگ و تا سقف 256 گیگ حافظه داخلی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

در ادامه به‌طور مختصر با مشخصات فنی، قابلیت‌های کلیدی و سایر ویژگی‌های این گوشی آشنا خواهیم شد.

اوپو A2x؛ گوشی اقتصادی جدید و ارزشمند چینی

گوشی Oppo A2x از یک صفحه نمایش 6.56 اینچی ال سی دی با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد. میزان روشنایی این صفحه نمایش حداکثر 720 نیت بوده و 100 درصد از طیف رنگی DCI-P3 توسط آن پشتیبانی خواهد شد.

گوشی اقتصادی جدید اوپو همچنین از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS 13.1 بهره برده و به حسگر اثر انگشت واقع شده روی قاب کناری مجهز است.

اوپو A2x از شش یا هشت گیگ رم LPDDR4x بهره برده و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 دارد. این دستگاه همچنین از تراشه دایمنسیتی 6020 بهره برده و به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است. با این وجود، توان شارژ سریع باتری این گوشی هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است.

گوشی جدید Oppo

اطلاعات رسمی منتشر شده در خصوص گوشی Oppo A2x اشاره چندانی به ظرفیت باتری آن نمی‌کنند. با این وجود اسناد موجود در TENAA گویای آن است که در قسمت پشت این گوشی شاهد تعبیه یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز به فلش LED خواهیم بود. علاوه بر این، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی و کسب استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت نیز دیگر مشخصات فنی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

ابعاد گوشی اوپو A2x برابر با 163.8 در 75.1 در 8.12 میلیمتر است و وزن آن 185 گرم خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که پیش فروش محصول جدید Oppo از چند روز دیگر آغاز شود. با این حال مشخص نیست که آیا کمپانی سازنده تصمیم به عرضه آن در تمامی بازارهای جهانی گرفته یا خیر. این گوشی در دو ظرفیت مختلف 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم + 256 گیگ حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت این دو مدل هم به‌ترتیب 153 و 195 دلار خواهد بود.

علاقمندان به این گوشی می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، طلایی و بنفش خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*