نسخه بتا One UI 6

نسخه بتا One UI 6 برای این دو گوشی سامسونگ منتشر شد

نسخه بتا One UI 6 برای دو گوشی جدید سامسونگ منتشر شد. در ادامه به مرور ویژگی‌های جدید این آپدیت می‌پردازیم.

پس از انتشار نسخه بتا One UI 6 برای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5، اکنون نسل پیشین گوشی‌های تاشو شامل Z Fold 4 و Z Flip4 نیز طعم به‌روزرسانی اندروید 14 را در کره جنوبی خواهند چشید. نکته جالب آنکه، از قرار معلوم سری میان‌رده گلکسی F23 نیز به جمع دریافت‌کنندگان این به‌روزرسانی ملحق خواهد شد.

قابلیت‌های نسخه بتا One UI 6

نسخه بتا One UI 6 یک پنل سریع را به همراه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بخش‌های گالری شامل Photo Remaster، Object Eraser و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، قابلیت جدید Samaung Studio نیز یک ویرایشگر ویدیویی چند لایه است که می‌تواند متن، استیکر و موسیقی را به کلیپ‌های شما در این نسخه اضافه کند.

نسخه بتا One UI 6

ویجت‌های جدید دوربین نیز در این نسخه تعریف شده‌اند که می‌توان آنها را برای راه‌اندازی برنامه دوربین در یک حالت خاص مانند دوربین جلو، عقب، حالت عکس یا ویدیو، حالت حرفه‌ای، حالت شب و غیره پیکربندی کرد.

نسخه بتا One UI 6 هم‌چنین با تغییراتی در بخش مالتی‌تسک (چندوظیفگی) همراه خواهد بود. برای مثال، هنگامی‌که یک پنجره پاپ-آپ را باز می‌کنید و به بخش برنامه‌های اخیر می‌روید، پنجره دیگر کوچک نمی‌شود، بنابراین می‌توانید پس از بازگشت از آن استفاده کنید.

علاوه بر آن، اکنون می‌توانید با دو دست محتوا را روی صفحه اصلی بکشید و رها کنید، به‌طوری‌که یک دست نماد یا ویجت را نگه می‌دارد، دست دیگر به صفحه اصلی مورد نظر پیمایش می‌کند. این امر جابجایی اشیا را در صفحه‌نمایش داخلی بزرگ سری Fold بسیار آسان‌تر می‌کند.

فعلا هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چه زمانی نسخه بتای One UI 6 برای Samsung Galaxy Z Fold5 و Z Flip5 در خارج از کره در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. از آنجاکه به‌روزرسانی‌های Z Fold5 و Z Flip5 فقط در ایالات متحده و هند منتشر شده، بنابراین سامسونگ به آرامی کارها را پیش می‌برد و هم‌چنان در حال توسعه نسخه جدید رابط کاربری خود است.

اما در ارتباط با انتشار این آپدیت برای Galaxy F23، این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته از Galaxy M23 است که در هند عرضه شده است. هر دو نسخه دارای سخت افزار تقریباً یکسان هستند و به‌طور پیش‌فرض با اندروید 12 عرضه شده‌اند. از آنجاکه گلکسی اف 23 طی دسامبر سال گذشته اندروید 13 را دریافت کرد، بنابراین انتشار قریب الوقوع اندروید 14 دور از انتظار نیست.

برای دریافت نسخه بتا وان یوآی 6، باید برنامه Samsung Members را نصب کرده و درخواست خود برای دریافت آین آپدیت را ثبت کنید. پس از آنکه نسخه بتا برای منطقه شما در دسترس قرار گرفت، یک اعلان برای دانلود ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*