گریت وال شانهای کنون

معرفی گریت وال شانهای کنون، پیکاپ گران قیمت و قدرتمند چینی

گریت وال شانهای کنون به‌عنوان یک پیکاپ گران‌قیمت و قدرتمند روانه بازار چین شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ Great Wall Shanhai Cannon آشنا خواهیم شد.

شرکت گریت وال موتور برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2022 از پیکاپ شانهای کنون پرده برداشت و اکنون نیز مدل پرفورمنس آن را در نسخه  بنزینی و دیزلی روانه بازار کرد. مشتریان چینی می‌توانند نسخه بنزینی این خودرو را با قیمتی 37 هزار و 500 تا 43 هزار و 700 دلار خریداری کنند و برای نسخه دیزلی آن نیز باید 33 هزار و 100 تا 36 هزار دلار بپردازند.

گریت وال شانهای کنون طبق پلتفرم شاسی مستقل P71 گریت وال موتور توسعه پیدا کرده و به‌عنوان لوکس ترین پیکاپ در سری کنون محسوب می‌شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات گریت وال شانهای کنون آشنا می‌شویم.

معرفی گریت وال شانهای کنون

گریت وال شانهای کنون

گریت وال شانهای کنون در نسخه بنزینی به یک موتور 3 لیتری توربوشارژ V6 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 348 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

نسخه دیزلی این خودرو نیز به یک پیشرانه 2.4 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 181 اسب بخار و گشتاور 480 نیوتن‌متر را به‌همراه درد. حداکثر راندمان حرارتی آن نیز 42 درصد خواهد بود.

گریت وال شانهای کنون

طراحی نسخه پرفورمنس شانهای کنون مشابه نسخه استاندارد است و اکنون فقط از قطعات آفرودی بیشتری بهره می‌برد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به کمک‌فنرهای نیتروژن K-MAN، لاستیک‌های 18 اینچی آفرود AT، رکاب‌های جانبی ثابت، رینگ‌های مشکی و جلوپنجره مشبک مشکی اشاره کرد.

گریت وال شانهای کنون

این خودرو در بخش کابین نیز از نمایشگر مرکزی 14.6 اینچی و پشت‌آمپر 12.3 اینچی فول LCD بهره می‌برد. نسخه پرفورمنس برای رانندگان قابلیت‌هایی چون دستیار راننده با سرعت بالا HWA، نمای فراگیر HD 360، پارک خودکار و کروز کنترل تطبیقی را به همراه دارد.

مشخصات فنی

مشتریان می‌توانند این خودرو را در نسخه مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ با سیستم هیبریدی سبک 48 ولت نیز سفارش دهند که می‌تواند قدرتی برابر با 348 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این خودرو سیستم چهار چرخ محرک بورگ‌وارنر 4A+LOCK نیز در نظر گرفته شده است.

Great Wall Shanhai Cannon

این خودرو حدود 239 میلی‌متر از زمین فاصله دارد و از ویژگی‌های دیگری چون قفل دیفرانسیل کنترل الکترونیکی محور جلو/عقب، حالت استاندارد، اسپرت، اقتصادی، برفی، گلی، شنی و سه حالت Terrain نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*