تیزر کی ام سی ایکس 5

تیزر رسمی کی ام سی ایکس 5 منتشر شد؛ مشخصات و امکانات محصول جدید کرمان موتور

تیزر رسمی کی ام سی ایکس 5 منتشر شد. KMC X5 محصول جدید کرمان موتور است که در ادامه، مشخصات و امکانات آن را مرور می‌کنیم.

در اخبار خودرو داشتیم که کی ام سی ایکس 5 به‌عنوان محصول جدید کرمان موتور به‌زودی روانه بازار خودرو کشورمان می‌شود. به‌تازگی، کرمان موتور تیزر رسمی کی ام سی ایکس 5 را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

ویدیوی تیزر رسمی کی ام سی ایکس 5

کی ام سی X5 کرمان موتور که در واقع نسل جدید جک اس 5 محسوب می‌شود از طراحی نسبتا زیبایی بهره می‌برد. کابین این خودرو کاملا با جک اس 5 متفاوت است و یک نمایشگر بزرگ مستطیلی‌شکل روی داشبورد، خودنمایی می‌کند. این نمایشگر 12.8 اینچی، بخش زیادی از تنظیمات مربوط به کابین خودرو را بر عهده دارد. سردنده نیز به‌شکل گرد درآمده و خطوط رنگی در داخل کابین جلب توجه می‌کنند. این خودرو دارای فضای بار 485 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب، حجم آن به 1816 لیتر افزایش پیدا می‌کند. فاصله بین دو محور خودرو نیز 2660 میلی‌متر اعلام شده است.

تیزر کی ام سی ایکس 5

در طراحی بیرونی خودرو، المان‌های مخصوص خودروهای چینی را مشاهده می‌کنیم. جلوپنجره بزرگ و ذوزنقه‌ای‌شکل، ظاهری تهاجمی به کی ام سی ایکس 5 بخشیده و چراغ‌های روشنایی اصلی در قسمت‌های جانبی سپر قرار گرفته‌اند. چراغ‌های دی لایت یا روشنایی در روز نیز روی کاپوت جای دارند و خطوط نارنجی‌رنگ و نوارهای کرومی، ظاهر جالبی را به نمای بیرونی خودرو بخشیده‌اند. چراغ‌های عقب نیز نسبت به جک اس 5 باریک‌تر شده‌اند و با یک نوار قرمزرنگ به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. در نهایت در زیر سپر، خروجی‌های اگزوز را مشاهده می‌کنیم.

کی ام سی X5 که محصول سال 2021 چین است، از موتور 3 سیلندر 16 سوپاپه توربوشارژ با حجم 1499 سی‌سی بهره می‌برد و گیربکس شش سرعته دو کلاچه اتوماتیک، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منقل می‌کند. پیشرانه این خودرو می‌تواند حداکثر قدرت 181 اسب بخار را در 4850 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 300 نیوتن‌متر را در 1500 دور در دقیقه تولید کند. با چنین پیشرانه‌ای، حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این خودرو دارای وزن 1440 کیلوگرم، طول 4505 میلی‌متر، عرض 1850 میلی‌متر و ارتفاع 1698 میلی‌متر است و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل 7.9 لیتر در هر صد کیلومتر بر آورد شده است. باک سوخت کی ام سی ایکس 5 می‌تواند 55 لیتر بنزین را در خود جای دهد و استاندارد آلایندگی یورو 6 از دیگر ویژگی‌های فنی این محصول کرمان موتور محسوب می‌شود.

کی ام سی ایکس 5

از جمله تجهیزات و امکانات KMC X5 می‌توان به چهار کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، ترمز کمکی، سنسور پارک، دوربین دید عقب، کروز کنترل، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی با 6 بلندگو، خروجی برق 12 ولت، تهویه مطبوع دو کاناله، فرمان برقی، سنسور پارک جلو، سنسور نور، سنسور باران، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، آینه‌های برقی با گرم‌کن، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ‌های آلیاژی، سانروف، دوربین ثبت وقایع، رادار نگه‌دارنده بین خطوط و سیستم هشدار تصادف از جلو اشاره کرد.

فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم کرمان موتور چه زمانی فروش کی ام سی ایکس 5 را آغاز می‌کند و چه قیمتی و چه سطح از امکاناتی را برای آن در نظر خواهد گرفت. همچنین کی ام سی K7 از دیگر محصولات جدید این شرکت است که به‌زودی می‌توانیم آن را در خیابان‌های کشورمان ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*