هیوندای النترا

عرضه کم آپشن ترین نسخه هیوندای النترا چند برابر قیمت جهانی در ایران!

هیوندای النترا 2023 در کم آپشن ترین نسخه خود قرار است با چند برابر قیمت جهانی به مشتریان ایرانی عرضه شود. در ادامه جزئیات قیمت سدان کره‌ای Hyundai Elantra در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

یکی از شرکت‌های واردکننده پس از آغاز طرح واردات خودرو بلافاصله برای واردات سدان کره ای هیوندای النترا 2023 اقدام کرد که این خبر توانست علاقه‌مندان این خودرو را به وجد آورد؛ اما اکنون اعلام قیمت علی‌الحساب این خودرو باعث دلسردی آنها شده؛ چرا که قیمت این خودرو نسبت به قیمت جهانی آن بسیار زیاد است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد دارم جزئیات قیمتی هیوندای النترا وارداتی را بررسی کنیم.

قیمت کم آپشن ترین نسخه هیوندای النترا

به‌تازگی قیمت خودروهای وارداتی برای عرضه در سامانه یکپارچه به‌صورت علی‌الحساب اعلام شد که نشان می‌دهد این خودروها قرار است با قیمت بسیار زیادی به مشتریان عرضه شوند. ضمن این‌که این قیمت‌ها هنوز قطعی نبوده و قرار است هزینه‌های جانبی نظیر شماره‌گذاری، هزینه اسقاط و مابقی هزینه‌های مربوطه به آن اضافه شود. از این رو قیمت نهایی این خودروهای وارداتی به‌میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

هیوندای النترا

در سامانه یکپارچه برای هیوندای النترا 2023 قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان باید 50 درصد این مبلغ یعنی 800 میلیون تومان را بپردازند.

قیمت حدودی این خودرو نیز 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام شده که با احتساب هزینه‌های جانبی، قیمت آن افزایش خواهد یافت. البته این قیمت برای نسخه پایه و کم آپشن ترین مدل هیوندای النترا است. از این رو این سدان کره‌ای امکانات زیادی را به مشتریان خود ارائه نخواهد داد.

هیوندای النترا

از امکانات نسخه وارداتی هیوندای النترا می‌توان به سنسور باد تایرها، اپل کارپلی، اندروید اتو، سنسور نور، سانروف، جلوآمپر آنالوگ با نمایشگر  4.2 اینچی دیجیتال، استارت دکمه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر 8 اینچی لمسی، بلوتوث، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه، چراغ‌های هالوژن، جلوپنجره ساده، رینگ آلومینیومی 16 اینچی و 2 ایربگ اشاره کرد.

هیوندای النترا

هیوندای النترا 2023 وارداتی به یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 128 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو دارای باک 47 لیتری بوده و به‌شکل ترکیبی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*