همراه اول در نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ شرکت کرد

همراه اول با حضور در نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ که در تهران برگزار می‌شود، از تازه‌ترین دستاوردهای خودش در حوزه ایمنی و امنیت رونمایی کرد.

از امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲، نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) شهر تهران با محوریت لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی آغاز شد. در همین راستا، همراه اول نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین و اولین اپراتور تلفن همراه کشور در این رویداد حاضر شده است. گفتنیست که نخستین دوره این نمایشگاه در سال ۱۳۸۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول در جیتکس ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود

همراه اول در ایپاس ۱۴۰۲

نمایشگاه ایپاس میزبان برندهای برتر ایرانی و جهانی فعال در حوزه تولید تجهیزات ایمنی است و شرکت‌های دانش بنیان نیز با حضور در این رویداد از تازه‌ترین دستاوردهای خود پرده برداری می‌کنند و به تبادل دانش و تکنولوژی با یکدیگر می‌پردازند. اپراتور اول نیز با حضور در این رویداد طیف گسترده‌ای از خدمات بومی خود که با کمک نخبگان و متخصصان ایرانی توسعه پیدا کرده را به‌معرض نمایش خواهد گذاشت تا علاوه بر جذب ایده‌های تازه، ارتباط مثبتی با برندهای حاضر در این رویداد را برقرار کند.

همراه اول دست پر به نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۲ آمده است

از جمله خدماتی که همراه اول با خودش به این رویداد بین‌المللی آورده می‌توان به سرویس احراز هویت دو عاملی، همراه سلامت، سرویس‌های امنیتی مدیریت شده، سرویس نظارت تصویری ابری و بی‌سیم آواک اشاره کرد. فعالان و علاقه‌مندان به حوزه ایمنی و امنیت نیز می‌توانند از امروز تا ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر، به شبستان اصلی مصلی امام مراجعه کرده و از جدیدترین دستاوردهای همراه اول بازدید کنند.

از آنجا که هدف اصلی ایپاس ارائه فناوری‌های پیشرو امنیتی و ایمنی است، اپراتور اول نیز با بهره‌گیری از وسیع‌ترین شبکه امن ارتباطی کشور با استفاده از آخرین نسل فناوری، دستاوردها و تجارب خودش را در این رویداد در معرض نمایش خواهد گذاشت که می‌تواند زیرساخت‌های نوآورانه و تولید تجهیزات ایمنی را توسعه ببخشد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*