بسته های ویژه رومینگ همراه اول

بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات ویژه سفرهای پاییزی معرفی شدند

بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات ویژه سفرهای پاییزی و همزمان با شروع نمایشگاه جیتکس 2023 معرفی شدند.

کشور امارت متحده عربی یکی از کشورهای دارای آب و هوای گرم در فصل پاییز است و به همین دلیل بسیاری از افراد این کشور را به‌عنوان مقصد سفر خود در نظر می گیرند. در همین راستا اپراتور همراه اول به‌دلیل آغاز دور جدید سفرهای پاییزی و همچنین شروع نمایشگاه جیتکس 2023 که به‌عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری محسوب می‌شود، 2 بسته ویژه رومینگ امارات را برای مشترکان خود در نظر گرفت.

بسته های ویژه رومینگ همراه اول با امارات

مشترکان تلفن همراه با استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل می‌توانند در زمان حضور در کشورهای دیگر از خدماتی چون برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی، ارسال و دریافت پیام‌های متنی و ایمیل و همچنین از اینترنت بهره‌مند شوند. در واقع سرویس رومینگ بین‌المللی همان گسترش پوشش اپراتور تلفن همراه بوده تا کاربران بتوانند از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور خانگی خود در یک کشور خارجی استفاده کنند.

در همین راستا همراه اول دو بسته رومینگ ویژه برای سفر به امارات شامل «بسته اینترنت نامحدود 7 روزه با 30 دقیقه مکالمه و 30 پیامک» و «بسته 25 دقیقه مکالمه 7 روزه با 25 پیامک هدیه» را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. مشترکان با پرداخت 600 هزار تومان می‌توانند بسته ویژه اینترنت و با پرداخت 150 هزار تومان می‌توانند بسته ویژه مکالمه را خریداری کنند.

همچنین همراه اول در کنار این دو بسته، 4 بسته دیگر اینترنت و یک بسته مکالمه نیز برای مشترکان خود در نظر گرفته تا به نیازهای مختلف آنها پاسخ دهد. جزئیات این بسته‌ها به شرح زیر است:

  • بسته اول: 400 مگابایت اینترنت بین‌الملل 7 روزه به قیمت 180 هزار تومان
  • بسته دوم: 1.1 گیگابایت اینترنت بین‌الملل 7 روزه با هدیه 10 دقیقه مکالمه به قیمت 390 هزار تومان
  • بسته سوم: 2.2 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 590 هزار تومان
  • بسته چهارم: 3.3 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 790 هزار تومان
  • بسته مکالمه: بسته 180 دقیقه‌ای 7 روزه با 180 پیامک هدیه به قیمت 650 هزار تومان

مشترکانی که قصد حضور در کشور امارات را دارند، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 2913 مربع و مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول می‌توانند این بسته‌ها را خریداری و فعالسازی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*