دایون Y7

شاسی بلند چینی دایون Y7 با این قیمت در ایران عرضه شد

شرایط فروش دایون Y7 با قیمت جدید در مهرماه اعلام شد. شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد شاسی بلند چینی Dayun Y7 را با قیمت قطعی و مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کند.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد شاسی بلند چینی دایون Y7 را با قیمت جدید و به‌صورت قیمت قطعی و مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کند. در این طرح، یک سال سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه رایگان نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط فروش دایون Y7 آشنا خواهیم شد.

شاسی بلند چینی دایون Y7 – مهر 1402

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در طرح فروش با قیمت قطعی قصد دارد شاسی بلند دایون وای 7 را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 606 میلیون تومان به مشتریان عرضه کند. پیش‌پراخت اولیه 803 میلیون تومان و پرداخت در زمان تحویل نیز 803 میلیون تومان خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز 60 روزه اعلام شده است.

قمیت مصوب دایون Y7 در طرح مشارکت در فروش همان قیمت مصوب در زمان تحویل خواهد بود. در این طرح پیش‌پرداخت 803 میلیون تومان، سود مشارکت 18 درصد، سود انصراف 15 درصد و زمان تحویل نیز 90 روزه خواهد بود.

گفتنی است Dayun Y7 از لحاظ طراحی کاملا به Y5 شباهت دارد، اما در بخش فنی ارتقا پیدا کرده است. در واقع شاسی بلند چینی دایون وای 7 به یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*