شرایط فروش خودرو وارداتی کیا سلتوس در آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش خودرو وارداتی کیا سلتوس در آبان ۱۴۰۲ با تحویل ۹۰ روزه

کوشا خودرو به‌صورت رسمی شرایط فروش کیا سلتوس در آبان ۱۴۰۲ را اعلام کرد. کراس اوور وارداتی Kia Seltos با تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رسد.

کیا سلتوس مدل 2023 که یکی از محصولات وارداتی کیا در دور جدید واردات به کشور است، از یکشنبه 23 مهر تا سه‌شنبه 25 مهر به‌همراه چند خودرو وارداتی دیگر از جمله هیوندای النترا، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 برای ثبت نام پیش رو متقاضیان گرفت. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، کوشا خودرو به‌عنوان واردکننده کیا سلتوس شرایط فروش آن در آبان ۱۴۰۲ را رسماً اعلام کرده است و منتخبان این شاسی بلند کره‌ای در سامانه یکپارچه می‌توانند حالا پروسه خرید و تحویل خودرو مورد نظر خود را آغاز کنند.

شرایط فروش کیا سلتوس در آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش خودرو وارداتی کیا سلتوس در آبان ۱۴۰۲

کیا سلتوس با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در سامانه یکپارچه فروش عرضه شد و متقاضیان برای پیگیری ثبت نام باید 50 درصد این مبلغ معادل 900 میلیون تومان را در قالب ودیعه اولیه به کوشا خودرو بپردازند. 5 روز به‌عنوان مهلت تکمیل ثبت نام در نظر گرفته شده است و عدم پرداخت وجه مورد نیاز در بازه زمانی مذکور به منزله انصراف متقاضی خواهد بود؛ در نتیجه انصراف به سامانه اعلام و نام فرد از سامانه حذف می‌شود. این کراس اوور وارداتی در طول یک 90 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود و همچنین لازم به ذکر است که مطابق قوانین سامانه یکپارچه فروش، مشتریان سود انصراف و مشارکت دریافت نمی‌کنند.

پیش‌تر در گجت نیوز به بررسی و موشکافی کیا سلتوس مدل 2023 که به شوروم کوشا خودرو آمده بود پرداخته بودیم. سلتوس در نسخه وارداتی از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی برای تولید قدرت 121 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن متر بهره می‌برد. گیربکس آن هم از نوع اتوماتیک 6 سرعته و سیستم محرکه، دیفرانسیل جلو است. بنا به آمار و ارقام منتشرشده، این کراس اوور کره‌ای در شهر و سیکل ترکیبی به‌ترتیب 7.2 و 8.7 لیتر بنزین مصرف می‌کند. نمایشگر مرکزی 8 اینچی، ایربگ راننده و شاگرد، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی و کروز کنترل خودکار از جمله امکانات این خودرو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*