فلای‌تودی

کِی‌کُجا، سرویس جدید فلای‌تودی رونمایی شد

فلای‌تودی پلتفرم آنلاین خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل، همزمان با رونمایی از سایت جدید خود، محصولی به نام کِی‌کُجا را برای اولین بار در ایران معرفی کرده است.

سرویسی که می‌تواند پروازهای اقتصادی را برای کاربران پیدا کند. این سرویس، با تمرکز بر ایجاد شرایط سفر مقرون به صرفه و در دسترس قرار گرفتن بلیط ارزان هواپیما برای قشر بیشتری از مسافران ارائه شده است.

کِی‌کُجا چیست؟

کی کجا یک سرویس جستجوی پیشرفته است که امکان خرید ارزان‌ترین پروازهای داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف فراهم می‌کند؛ یک راه‌حل برای کسانی که به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند. با این سرویس شما می‌توانید به تمام پروازهای ارزان سرتاسر جهان به صورت یک‌جا و همزمان دسترسی داشته باشید.

فلای‌تودی با شعار «ارزانترین پروازها به هر کجا با کی‌کجا» این محصول را طوری طراحی کرده که روزانه بیش از 100 میلیون بلیط را بررسی می‌کند و بلیط هواپیما ارزان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

چگونه می‌توان از کی‌کجا استفاده کرد؟

حالت‌های مختلفی برای استفاده از کی‌کجا وجود دارد. شما می‌توانید فقط با وارد کردن مبدا (بدون نیاز به ورود اطلاعات مرتبط با مقصد و تاریخ)، ارزان‌ترین پروازها را مشاهده کنید. در صورتی که مبدا و مقصد خود را وارد کنید، پروازهای ارزان در بازه‌های زمانی مختلف به شما نمایش داده می‌شود. همچنین در صورت وارد کردن مبدا و تاریخ، این سرویس بلیط ارزان مقاصد مختلف در بازه زمانی مورد نظر شما را ارائه می‌دهد.

برای جست‌وجوی دقیق‌تر هم امکان استفاده از فیلترهای مختلف مانند بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، تعیین محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و تفکیک مقاصد داخلی و خارجی وجود دارد.

فلای‌تودی

کی‌کجا قابل دسترس در وب‌سایت و اپلیکیشن فلای تودی

فلای‌تودی محصول کی‌کجا را برای سهولت در خرید بلیط ارزان هواپیما در هر زمان و به هر مقصدی رونمایی کرده است. این سرویس هم‌اکنون در وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی در دسترس قرار دارد. گفتنی است؛ به‌زودی محصولات دیگری نیز به این وب‌سایت اضافه خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*