تصاویری از ال‌جی جی ۵ در یک وب سایت اماراتی قرار گرفت

دیگر معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۵ تبدیل به یکی از موارد حتمی در کنفرانس خبری کمپانی در رویداد MWC 2016 شده است. البته تاکنون تنها چند شایعه و تصاویری با منابعی غیرمطمئن در مورد این گوشی منتشر شده بود و ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداشتیم. اما به تازگی تصاویری از گوشی جدید G5 در یک وب سایت اماراتی قرار گرفته که در صورت صحت آن، به ما نشان می‌دهد که محصول جدید ال‌جی به چه شکلی خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این عکس به همراه یک IMEI معتبر منتشر شده و در داخل پکیج اورجینال خود قرار گرفته است. البته نمی‌توان گفت که این تصاویر صحت دارد یا خیر اما در یک نگاه کلی می‌توان گفت که گوشی که درون تصاویر نشان داده شده شباهت زیادی به تصاویر و رندرهایی دارد که قبلا در فضای مجازی از ال‌جی G5 منتشر شده بودند.

اولین نکته‌ای که توجه ما را به خود جلب می‌کند بدنه‌ی فلزی گوشی‌ست که انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید ال‌جی از آن برخوردار باشد. در درجه‌ی دوم، اسکنر اثر انگشت نیز درست در جایی قرار دارد که در تصاویر قبلی به آن اشاره شده بود. نکته‌ی بعدی نیز داشتن یک دوربین دوگانه در پشت گوشی است که در گذشته توسط evleaks@ اخباری از آن منتشر شده بود. کلید‌های ولوم صدا نیز به کناره‌ها رفتند که در نهایت این تصاویر با آنچه که در گذشته دیده بودیم شباهت بسیاری دارد.

البته از تصاویر نمی‌توان به وجود یک صفحه‌ی ثانویه پی برد، زیرا گوشی در حالت خاموش عکس‌برداری شده، اما انتظار می‌رود که ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) مانند گوشی V10 از یک صفحه‌ی دوم بهره ببرد.

نکته‌ی بعدی که وجود دارد در مورد کشویی بودن باتری ال‌جی G5 است که در تصاویر نمی‌توان به این موضوع پی برد. با این حال درصورتی‌که این تصاویر صحت داشته باشند باید گفت که گوشی ال‌جی G5 از دوربین و اسکنر برآمده برخواردار است که احتمالا برای بعضی از کاربران خوشایند نخواهد بود.

نظر خود را در مورد تصاویر منتشر شده با ما در میان بگذارید. آیا از ظاهر جدید پرچم‌دار ال‌جی خوشتان آمده است؟

فروشگاه جانبی مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران حامی گجت نیوز در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه این باشه شرکت ال جی رو با راکت فجر میزنم میترکونم با این طراحی داغونش

  2. اگه واقعا این باشه حتما در مقابل سامسونگ شکست میخوره بلا شک. :Cry-Out: