مشخصات فنی و طراحی گوشی هواوی نوا 11 SE

مشخصات فنی و طراحی گوشی هواوی نوا 11 SE لو رفت + عکس

یک افشاگر چینی، مشخصات فنی و طراحی گوشی هواوی نوا SE 11 را با انتشار تصاویر رسمی فاش کرده است. نوا ۱۱ اس ای، یک گوشی اقتصادی جذاب و زیبا است که به‌زودی معرفی می‌شود.

گوشی‌های خانواده نوا ۱۱ هواوی در حال حاضر در چهار نسخه مختلف وارد بازار شده‌اند؛ اما به‌زودی نسخه دیگری به‌نام هواوی نوا SE 11 به آن‌ها اضافه خواهد شد که حالا یک افشاگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو اطلاعاتی از آن را در اختیار ما گذاشته است. این اطلاعات شامل مشخصات فنی کلیدی و تصاویر تبلیغاتی این گوشی می‌شود که به‌تازگی با شماره مدل BON-AL00 در وب‌سایت رگولاتوری تنا دیده شده بود.

همه‌چیز درباره هواوی نوا 11 SE

آنطور که در این تصاویر می‌بینید، گوشی جدید هواوی از یک پنل نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. شما در بالای این نمایشگر یک حفره کوچک را خواهید دید که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت دستگاه هم دو ماژول دوربین گرد حضور دارد که در مجموع سه سنسور دوربین درون آن‌ها جای گرفته است.

نکته: برای تماشای تصاویر با سایز بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

سنسور دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و به تنهایی در ماژول گرد بالایی قرار دارد. در ماژول پایینی هم دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارند. گوشی جدید سری نوا ۱۱ از فریم مسطح با ضخامت ناچیز ۷.۳۹ میلی‌متری و وزن مناسب ۱۸۶ گرمی برخوردار است.

گرچه اشاره‌ای به چیپست زیر قاب این گوشی نشده، اما انتظار می‌رود با توجه به تحریم هواوی از سوی ایالات متحده، به ارائه اینترنت 4G محدود شود. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز این چیپست را همراهی می‌کنند. در نهایت باید به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ‌ سریع سیمی ۶۶ وات، سیستم عامل هارمونی او اس ۴ و رنگ‌بندی سبز/مشکی/سفید این گوشی چینی اشاره کرد. هواوی به‌زودی از این محصول رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*