گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۱۱

گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۱۱ معرفی شدند؛ میان‌رده‌های جذاب و قاتل پرچم‌داران

گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۱۱ در سه نسخه معمولی، پرو و اولترا رونمایی شدند. سری Huawei nova 11 با قیمت، طراحی زیبا و مشخصات فنی مناسب عرضه می‌شوند.

هواوی امروز میزبان رویداد بزرگی در چین بود و در آن رسماً از گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۱۱ رونمایی کرد. گوشی‌های میان‌رده‌ای که با امکانات، قیمت و طراحی جذاب خود می‌توانند به هواوی برای بازگشت شکوهمندانه به بازار کمک شایانی کنند.

برای نخستین بار است که گوشی‌های این خانواده در سه نسخه عرضه خواهند شد و همگی یک رنگ سبز ویژه را ارائه می‌کنند. اعضای این خانواده نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا نام دارند. این سه دیوایس همچنین از چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام قدرت می‌گیرند، ولی خبری از اینترنت 5G در آن‌ها نیست. در ادامه بیشتر به بررسی این محصولات می‌پردازیم.

هواوی نوا ۱۱ پرو و اولترا

گوشی‌های خانواده هواوی نوا ۱۱

تنها تفاوتی که بین دو مدل Huawei nova 11 Pro و Ultra وجود دارد، تجهیز نسخه اولترا به سرویس پیام‌رسان ماهواره‌ای دو طرفه از طریق برج‌های مخابراتی Beidou است. البته قیمت این دو هم با یکدیگر فرق دارد.

دو گوشی جذاب این خانواده به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی ۱۰ بیتی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتزی مجهز هستند. رزولوشن این نمایشگر ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل است، محافظی به‌نام Kunlun Glass روی آن‌ها کشیده شده و حاشیه بالایی نمایشگر کمی به طرف عقب انحنا دارد. در بالا و طرف چپ نمایشگر هم حفره‌ای دکمه‌ای شکل تعبیه شده که از دوربین دوگانه گوشی میزبانی می‌کند.

یکی از این دو دوربین ۶۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۰ درجه‌ای است، در حالی که دومی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری برخوردار است و به عکاسی پرتره کمک می‌کند.

سه دوربین هم روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر بین f/1.4 تا f/4.0 می‌شود. این سنسور از نوع RYYB بوده و فوکوس خودکار لیزری را هم همراهی می‌کند. در کنار آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته و یک سنسور دمای رنگ ده کاناله نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گوشی‌های هواوی نوا ۱۱ پرو و اولترا از باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند که این باتری با توان ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود و آداپتور شارژ آن در داخل خود جعبه گوشی موجود است. از دیگر ویژگی‌های این دو باید به سیستم عامل HarmonyOS 3.0، قاب پشتی چرم گاوی با دو رنگ سبز و مشکی اشاره کرد. البته که می‌توانید این دو را در دو رنگ سفید و طلایی با قاب پشتی شیشه‌ای نیز سفارش دهید.

گوشی Huawei nova 11 Ultra & Pro

در نهایت، لازم به‌ذکر است که حافظه داخلی نسخه پرو ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ است، در حالی که نسخه اولترا فقط در یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. شروع قیمت نسخه پرو نیز ۵۱۰ دلار بوده، در حالی که نسخه اولترا با شروع قیمت ۶۵۵ دلاری عرضه می‌شود.

نسخه معمولی nova 11

گوشی‌های سری Huawei Nova 11

نسخه معمولی گوشی nova 11 هواوی هم از یک پنل ۱۰ بیتی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد، اما ابعاد بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی داشته و کاملاً مسطح است. سنسورهای دوربین پشتی این گوشی شبیه به هم هستند. در جلوی گوشی هم یکی از سنسورهای دوربین حذف شده و یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۰ درجه‌ای و فیلمبرداری 4K حضور دارد.

ظرفیت باتری این گوشی هم همانند دو مدل اولترا و پرو ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، اما با توان کمتر ۶۶ واتی شارژ می‌شود. از دیگر امکانات آن باید به وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و سیستم عامل HarmonyOS 3 اشاره کرد.

گوشی‌های سری Huawei Nova 11

رنگ‌بندی این گوشی شامل نسخه‌های سبز، مشکی، سفید و طلایی می‌شود، اما خبری از شیشه و چرم نیست؛ همه این نسخه‌ها قاب پشتی پلاستیکی دارند. شما می‌توانید این گوشی را در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی با شروع قیمت ۳۶۳ دلار تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*