تصاویر رسمی شیائومی ۱۴

تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ منتشر شد؛ این شما و این گوشی پرچم دار جدید شیائومی

تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ منتشر شد که طراحی پرچمدار جدید چینی‌ها را به‌رخ می‌کشد. علاوه بر این، نمونه تصاویر دوربین ۱ اینچی Xiaomi 14 نیز منتشر شده است.

شیائومی خودش را آماده رویداد معرفی گوشی‌های سری Xiaomi 14 می‌کند که قرار است پس‌فردا ۴ آبان برگزار می‌شود. حالا درست دو روز مانده به این رویداد، تصاویر رسمی شیائومی ۱۴، نسخه معمولی این خانواده منتشر شده که می‌تواند طراحی آن را فاش کند. علاوه بر این، نمونه عکس‌های ثبت شده با دوربین شیائومی ۱۴ نیز توسط یکی از افشاگران منتشر شده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

این تصاویر، گوشی Xiaomi 14 را با بدنه زیبا و جذاب سفید رنگ نشان می‌دهند و ظاهرا فریمی از جنس فولاد ضد زنگ دور گوشی را پوشش می‌دهد. ابعاد نمایشگر این گوشی ۶.۳۶ اینچی است و از فناوری AMOLED استفاده می‌کند. یک حفره کوچک نیز در بالای آن ایجاد شده تا دوربین سلفی را درون خودش قرار دهد. ابعاد حاشیه‌های اضافی نمایشگر این گوشی نیز بسیار تعجب‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی شیائومی 14؛ از مشخصات فنی تا قیمت، طراحی ظاهری و تاریخ رونمایی

حاشیه بالایی فقط ۱.۶۱ میلی‌متر و حاشیه پایین صفحه هم ۱.۷۱ میلی‌‌متر هستند. در حالی که تا پیش از این گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را به‌خاطر طراحی یونیفورم نمایشگرشان ستایش می‌کردیم، اما حالا پرچمدار شیائومی نشان داده که می‌شود از اپل هم بهتر بود. ضمن اینکه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز روی فریم جانبی گوشی جای خوش کرده‌اند.

مقایسه ابعاد شیائومی ۱۴ با آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو

مقایسه ابعاد شیائومی ۱۴ با آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو

تصاویر شیائومی ۱۴ نشان می‌دهند که روی قاب پشتی این محصول سه دوربین حضور دارد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، از لنزهای برند لایکا روی این دوربین‌ها استفاده شده تا کاملا تأثیرگذار باشند. دوربین اصلی این گوشی که احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی باشد، یک سنسور ۱/۱.۳۱ اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.6 خواهد بود. یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۷۵ میلی‌متری و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی دیگر هم آن را همراهی می‌کنند.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی ۱۴

در نهایت به نمونه تصاویر دوربین شیائومی ۱۴ می‌رسیم که نشان می‌دهند این دوربین ۱ اینچی چه توانمندی‌هایی در ثبت عکس دارد.

نکته: برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*