مشخصات دوربین شیائومی ۱۴

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ با فناوری لایکا منتشر شد

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ به‌همراه نمونه تصاویر آن منتشر شد. دوربین‌های Xiaomi 14 با فناوری و لنز Leica، هم رده دوربین‌های DSLR هستند.

شیائومی رسما تأیید کرده که پس‌فردا ۴ آبان ماه از گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 14 رونمایی می‌کند. تا به‌امروز اطلاعات زیادی از این محصولات فاش شده است. به‌طور مثال همین چند ساعت پیش بود که تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ منتشر شد تا ما با طراحی چشم‌نواز و زیبای این محصول آشنا شویم. حالا در گزارش جدیدی، به همکاری دو شرکت شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین شیائومی ۱۴ اشاره شده و مشخصات فنی آن‌ها را هم فاش کرده است که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

جمع بندی شیائومی 14؛ از مشخصات فنی تا قیمت، طراحی ظاهری و تاریخ رونمایی

دوربین شیائومی ۱۴ در سطح دوربین‌های DSLR‌ است!

شیائومی تأیید کرده که برای توسعه دوربین گوشی Xiaomi 14 با کمپانی پرآوازه لایکا همکاری کرده و از لنزهای Leica VARIO-SUMMILUX روی آن‌ها استفاده کرده است. این لنزها، پیشرفته‌تر از مدل VARIO-SUMMICRON هستند که روی گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ به‌کار رفته بود.

لنز کروی دوربین پشتی این گوشی می‌تواند گشودگی دیافراگم وسیعی بین f/1.6 تا f/2.2 را در هنگام عکاسی یا فیلمبرداری ارائه کند. این محدوده دیافراگم در فواصل ۱۴ تا ۷۵ میلی‌متر بازی می‌کند. و البته که دستگاه قادر به ارائه تصاویری سطح کیفیت دوربین‌های DSLR برند لایکا است.

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴

شیائومی ۱۴، نخستین گوشی پرچمداری است که از چنین پیکربندی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. در واقع پیکربندی دوربین این محصول مشابه دوربین‌های DSLR کمپانی لایکا است که همگی قیمت فراتر از ۲ هزار دلار دارند!

در مجموع سه سنسور دوربین روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته است. یکی از آن‌ها از لنز فوق عریض با زاویه دید ۰.۶ برابری بهره می‌برد. دیگری یک سنسور تله فوتو با زوم ۳.۲ برابری اپتیکال و سومی هم دوربین اصلی است. همه‌چیز روی کاغذ در مورد دوربین‌های این گوشی جذاب به‌نظر می‌رسد. اما آیا در عمل هم اینگونه است؟ نمونه تصاویر دوربین این گوشی به‌تازگی منتشر شده که می‌تواند خودش گویای همه‌چیز باشد.

نمونه تصاویر دوربین Xiaomi 14

در زیر می‌توانید چند تا از نمونه عکس‌هایی که با دوربین گوشی پرچمدار جدید شیائومی ثبت شده است را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*