فروش دانگ فنگ شاین مکس

فروش دانگ فنگ شاین مکس ، سدان وارداتی ایران خودرو به زودی آغاز می‌شود + عکس و مشخصات

فروش دانگ فنگ شاین مکس به‌عنوان سدان وارداتی ایران خودرو به‌زودی از طریق سامانه یکپارچه آغاز می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Dongfeng SHINE MAX آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد قصد دارد به‌زودی خودرو وارداتی دانگ فنگ شاین مکس را در دو نسخه بنزینی و هیبریدی از طریق سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

فروش دانگ فنگ شاین مکس

ایران خودرو اعلام کرد از آنجایی که محصولات برند دانگ فنگ چین در ایران مورد استقبال مشتریان قرار گرفتند و توانسته حضور موفقی را تجربه کند، خودرو شاین مکس این شرکت را در دو نسخه بنزینی و هیبریدی وارد ایران کرده که اولین سری از آن نیز به‌زودی از طریق سامانه یکپارچه به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی شاین مکس

فروش دانگ فنگ شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه نیز قدرت تولد شده از این پیشرانه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

نسخه هیبریدی نیز از یک موتور 1.5 لیتری و یک پیشرانه برقی بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر با 176 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. مصرف سوخت این خودرو نیز به‌ازای هر 100 کیلومتر 5 لیتر اعلام شده است.

فروش دانگ فنگ شاین مکس

طول این خودرو به 4797 میلی‌متر، عرض آن 1870 میلی‌متر و ارتفاع آن به 1475 میلی‌متر می‌رسد که چنین ابعادی آن را به بزرگترین سدان صفر کیلومتر بازار ایران تبدیل می‌کند. همچنین این خودرو با فاصله محوری 2770 میلی‌متری خود توانسته برای سرنشینان فضای مناسبی را فراهم سازد. وزن این سدان بزرگ خانوادگی نیز 1486 کیلوگرم اعلام شده که در سطح مناسبی قرار دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی SHINE MAX 

فروش دانگ فنگ شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو به امکانات متعددی مجهز شده که آن را به یکی از لوکس‌ترین سدان‌های بازار ایران تبدیل می‌کند. از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم‌های کمکی هوشمند مانند ترمز اضطراری AEB با تشخیص عابر پیاده و خودرو، هشدار خروج از مسیر LDW، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پایش فشار باد تایر TPMS، دوربین دید 360 درجه، سنسور دنده عقب، ایربگ‌های پرده‌ای جانبی و مرکزی، دوربین دنده عقب با کیفیت بالا، کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیرو EBD اشاره کرد.

Dongfeng SHINE MAX

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون صندلی سرنشین جلو برقی چند جهته، صندلی راننده الکتریکی چند جهته با ماساژور و تهویه، پنجره‌های برقی، آینه‌های برقی جمع‌شونده، کنسول میانی با کول‌باکس و گرم‌کن، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، فرمان قابل‌تنظیم 4 جهته، ترمزدستی الکتریکی، سوئیچ هوشمند با قفل/باز کردن اتوماتیک درها، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف شیشه‌ای بزرگ پانورامیک با سنسور باران و بسته‌شوندگی اتوماتیک، چراغ‌های محیطی، نورپردازی داخل کابین، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترلی، شیفتر الکترونیکی هوشمند، سنسور نور، چراغ‌های روز و سیستم روشنایی و دید LED در جلو و عقب بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*