فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

شرایط ویژه فروش اقساطی پیکاپ فوتون اتوماتیک (G7) ایران خودرو دیزل در آبان 1402

فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک از 15 آبان آغاز می‌شود. ایران خودرو دیزل پیکاپ فتون بنزینی اتوماتیک را به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد از آنجایی که مشتریان از خودرو پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک استقبال کردند و همچنین با توجه به این‌که برنامه‌هایی برای افزایش تولید این خودرو به انجام رسیده، قصد داریم پیکاپ فوتون G7  اتوماتیک را به‌شکل پیش فروش به بازار عرضه کنیم. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودرو آشنا می‌شویم.

آغاز فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک از 15 آبان

ایران خودرو دیزل قصد دارد از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 15 آبان 1402 این پیکاپ را به‌شکل اینترنتی و فقط از طریق سایت فروش رسمی خود به‌صورت پیش فروش عرضه کند. این طرح فروش به‌مدت سه روز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و مشتریان برای خرید این محصول باید به سایت فروش رسمی ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

در این طرح، قیمت قطعی پیکاپ فوتون تونلند بنزینی 1 میلیارد و 885 میلیون و 827 هزار تومان در نظر گرفته شده است. مشتریان با شرایط فروش اقساطی متنوع طبق جدول فوق می‌توانند این پیکاپ را خریداری کنند. زمان تحویل نیز بسته به روش فروش در هفته آخر آذر یا هفته آخر دی 1402 خواهد بود.

گفتنی است پیکاپ فوتون تونلند بنزینی به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ZF اتوماتیک 8 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

فروش پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

چنین مشخصاتی باعث شده تا این محصول به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی بازار ایران تبدیل شود. همچنین این پیکاپ از سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته متعدد به‌همراه قابلیت دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر موتور بهره می‌برد.