هیتر ایستاده شیائومی

هیتر ایستاده شیائومی در سه سوت شما را گرم می‌کند

هیتر ایستاده شیائومی با نام Xiaomi Smart Tower Heater Lite برای گرمادهی سریع طراحی شده است؛ طوری که فقط در 3 ثانیه، حرارت 2000 وات تولید می‌کند.

با فرا رسیدن فصل سرما، شیائومی از یک هیتر ایستاده برای عرضه در بازار اروپا رونمایی کرد. این دستگاه که Smart Tower Heater Lite نام دارد، دارای دریچه‌های زاویه ‌باز است تا گرما را به‌شکل مساوی در همه قسمت‌های اتاق پخش کند.

بخاری ایستاده Xiaomi

به‌لطف وجود سنسورهای حرارتی NTC و یک ترموستات داخلی، تعادل خوبی هم بین گرمادهی و مصرف انرژی برقرار می‌کند. سیستم کنترل حرارت پیشرفته‌ این هیتر، در چهار حالت مختلف قابل تنظیم  است:

  • حالت Constant Temperature: ایده‌آل برای محیط‌های بزرگ‌تر، حفظ دما در محدوده 22 تا 28 درجه سانتی‌گراد
  • حالت Hot: مناسب برای شرایط به‌شدت سرد، حداکثر گرمادهی با قدرت 2000 وات
  • حالت Warm: مناسب برای شرایط معتدل‌تر، حرارت ملایم 1400 وات
  • حالت Natural:برای تقویت گردش هوا در فضای اتاق

شیائومی اولویت نخست خود در طراحی دستگاه را «ایمنی» توصیف کرده است. این هیتر ایستاده، تنها در 30 ثانیه خنک می‌شود و قابلیتی برای جلوگیری از افتادن دارد. همچنین در برابر داغ کردن بیش از حد، حفاظت می‌شود و یک قفل کودک برای دور نگه داشتن بچه‌ها از خطر دارد.

پشتیبانی این گجت از فرمان صوتی و همین‌طور اپ موبایل Mi Home، امکان کنترل آن را ساده‌تر می‌کند. کوچک و سبُک هم است؛ فقط 2.2 کیلوگرم وزن دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید.

قیمت هیتر ایستاده شیائومی Smart Tower Lite

این دستگاه در اروپا با قیمتی بین 100 تا 150 یورو عرضه می‌شود. البته شیائومی یک تخفیف جزئی هم برای خریداران اولیه در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*