گوشی خوش قیمت ویوو Y200

گوشی خوش قیمت ویوو Y200 با پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 1 و نمایشگر امولد معرفی شد

گوشی اقتصادی و خوش قیمت ویوو Y200 با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۱، یک نمایشگر امولد و یک رینگ لایت کوچک در پشت خود معرفی شد.

ویوو با گوشی‌های پرچمداری مثل خانواده ویوو X100 خودش را سرگرم بازار محصولات رده‌بالا کرده است؛ اما در عین حال با عرضه گوشی‌های خوش قیمت میان‌رده، هوای کاربرانی با بودجه کمتر را هم دارد. در همین راستا امروز گوشی‌ساز چینی از یک دیوایس جدید به‌نام ویوو Y200 رونمایی کرد که علیرغم قیمت مناسبش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی ویوو وای ۲۰۰ آشنا شوید.

مشخصات فنی و امکانات گوشی ویوو Y200

گوشی خوش قیمت ویوو Y200

گوشی جدید ویوو که در هند رونمایی شده، نسل جدید محصولی به‌نام Y100 است که فوریه گذشته عرضه شده بود. این گوشی پیشرفت چشمگیری نسبت به آن مدل کرده است. یک نمایشگر درخشان ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در جلوی آن حضور دارد. ارتفاع این پنل ۱۶.۹۴ سانتی‌متر است و یک بریدگی گرد کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد. اما ویژگی جذابی که در کمتر گوشی میان‌رده رو به پایینی دیده می‌شود، حسگر اثر انگشت درون صفحه است که ویوو وای ۲۰۰ آن را هم ارائه می‌کند.

گوشی چینی Vivo Y200

بیشتر بخوانید:

گوشی ویوو V29e معرفی شد؛ یک میان رده خوش‌ساخت که رنگ عوض می‌کند!

در حفره بالای نمایشگر یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی حضور دارد. در پشت آن هم دو دوربین به‌کار رفته که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. اما ویوو از یک رینگ لایت کوچک در زیر این دو دوربین با نام “Smart Aura Light” استفاده کرده که در ۳۸ سطح دمای رنگی متناسب با نور محیط تنظیم می‌شود.

گوشی خوش قیمت ویوو Y200

در قلب تپنده گوشی، چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۱ کوالکام حضور دارد. این چیپست از پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Adreno تشکیل شده است. به‌لطف این تراشه، شما می‌توانید بازی‌های رایج موبایل را بدون مشکل اجرا کنید. حتی بازی‌های سنگین نیز با مدیریت تنظیمات گرافیکی قابل اجرا هستند. ۸ گیگابایت رم هم برای اجرای آن‌ها کافی به‌نظر می‌رسد. ضمن اینکه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در نهایت باید به یک باتری ۴،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ سریع ۴۴ واتی، نرم افزار Funtouch 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ و سازگار با اندروید ۱۴ اشاره کرد. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی ویوو Y200 حدود ۲۶۵ دلار است و برای خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن هم باید حدود ۲۹۰ دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*