کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات هونگچی H5 بهمن

مشخصات فنی و امکانات رسمی سدان با کیفیت هونگچی H5 برای عرضه در ایران منتشر شد + کاتالوگ

سدان لوکس فول آپشن اچ 5 تحت برند بی ام کارز بهمن موتور به‌زودی عرضه می‌شود. اخیراً کاتالوگ هونگچی H5 شامل مشخصات و امکانات آن منتشر شده است.

تابستان قبل برند جدید بهمن به نام «بی ام کارز» (BM Cars) به‌عنوان زیرمجموعه‌ای لوکس‌تر از این خودروساز خصوصی معرفی شد. در آن زمان اعلام شد که محصولات شرکت‌هایی نظیر کی جی موبیلیتی (سانگ یانگ سابق)، هاوال و همچنین هونگچی تحت این برند به بازار ایران می‌آیند و از قضا هونگچی H5 هم به‌عنوان یکی از کاندیدهای واردات به کشور مطرح شد. پس از آن، هونگچی H5 مراحل عرضه در ایران را پشت سر گذاشت تا حالا بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، در سامانه یکپارچه فروش ارائه شود؛ ضمن این، کاتالوگ این سدان لوکس چینی حاوی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی آن منتشر شده است.

مشخصات و امکانات نسخه وارداتی هونگچی H5

سدان لوکس چینی هونگچی اچ 5

بنا به کاتالوگ رسمی هونگچی اچ 5، این خودرو چینی با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ GDI (پاشش مستقیم سوخت) عرضه می‌شود که توانایی تولید قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن متر را دارد. این سدان نیرو محرکه خود را به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته آیسین به محور جلو منتقل می‌کند و با اتکا به این پیشرانه، می‌تواند ظرف 7.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. ضمن اینکه مصرف سوخت آن 6.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

در نواحی جلو و عقب سدان Hongqi H5 به‌ترتیب سیستم مک فرسون و چند اتصاله یا مولتی‌لینک برای تعلیق پیاده‌سازی شده است. در هر دو محور آن هم ترمزهای دیسکی به کار رفته‌اند و ترمزهای جلو از نوع خنک‌شونده‌اند. همچنین طبق بروشور منتشر شده، این محصول بی ام کارز سوار بر رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی خواهد بود.

بر خلاف خیلی محصولات وارداتی جدید کشور که نسخه‌های پایه با امکانات حداقلی‌اند، بی ام کارز هونگچی H5 را در بالارده‌ترین نسخه با انواع و اقسام امکانات رفاهی و ایمنی روانه بازار می‌کند. 9 ایربگ، ترمز ABS، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، کنترل خودرو در سربالایی، رادار نقطه کور، هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و هشدار تصادف از جلو و عقب برخی از امکانات ایمنی یا کمک‌راننده این خودرو هستند. از جمله امکانات رفاهی هم می‌توان به نمایشگر مرکزی 12.6 اینچی، صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی، 8 اسپیکر، تهویه خودکار دوگانه با تصفیه هوا و گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

در کاتالوگ سدان وارداتی بهمن موتور رنگ‌های آن هم ذکر شده است. این خودرو در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، خاکستری، آبی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا شما کاربران گجت نیوز چطور سطح طراحی، موتور و امکانات رفاهی و ایمنی آن را ارزیابی می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*