تارا V4

تارا V4 با این قیمت در بازار ایران آگهی شد؛ اما مشتری وجود ندارد

ایران خودرو اخیرا تارا V4 را به مشتریان تحویل داد و فعالان بازار نیز قیمت آن در بازار را مشخص کردند؛ اما ظاهرا این خودرو مشتری ندارد.

گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا خودرو تارا V4 را به مشتریان تحویل داد و اکنون نیز قیمت آن در آگهی‌های فروش در فضای مجازی اعلام شده است، اما رکود در بازار باعث شده تا این خودرو مشتری نداشته باشد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز، جزئیات قیمتی آن را بررسی خواهیم کرد.

قیمت تارا V4 در بازار آزاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد طبق آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی برای خودرو تارا V4 در بازار آزاد قیمت 840 تا 880 میلیون تومان در نظر گرفته شده است؛ اما به‌دلیل رکودی که در بازار وجود دارد، این خودرو مورد خرید و فروش قرار نگرفته و به همین دلیل برای این خودرو قیمت‌گذاری دقیقی انجام نشده است.

مشخصات فنی و امکانات

گفتنی است تارا V4 اتوماتیک به یک موتور TU5 پلاس مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو در بخش طراحی نیز از گرافیک جدید در کاسه چراغ‌های عقب و آنتن کوسه‌ای روی سقف بهره می‌برد.

تارا V4

از امکانات جدید این نسخه نسبت به قبل هم می‌توان به دستگیره سقفی ردیف جلو، موقعیت جدید کلیدهای شیشه بالابر، گرم‌کن صندلی‌های جلو، رودری‌های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، خطوط پارک پویا دوربین دنده عقب، دو تیوتر، تریم داخلی جدید، صندلی برقی شش حالته راننده، بازشوی در صندوق عقب با سنسور حرکتی پا و آینه الکترونیکی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*