سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی به کشور وارد شد + عکس و مشخصات

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی وارد کشور شده و در حال گذراندن تست‌های فنی است. در ادامه با مشخصات Suzuki Grand Vitara Hybrid آشنا می‌شویم.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت راستا موتور، شاسی بلند ژاپنی سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی را وارد ایران کرده و این خودرو در حال گذراندن تست‌های فنی است. مدل‌های قبلی این خودرو در بازار ایران بسیار محبوب بوده و انتظار می‌رود مدل 2023 این خودرو نیز بتواند موفقیت‌های مدل‌های قبلی خود را تکرار کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات جدیدترین محصول شرکت سوزوکی ژاپن در بازار ایران آشنا می‌شویم.

مشخصات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی از طراحی بسیار جذاب و مدرنی بهره می‌برد. در نمای جلوی این شاسی بلند ژاپنی ترکیب چراغ‌های LED با جلوپنجره توانسته نمای زیبایی را به‌وجود بیاورد. مورادی چون ریل‌های سقفی، برجستگی‌های روی گلگیرها و رینگ‌های 10 پره 19 اینچی نیز در افزایش جذابیت این خودرو نقش زیادی دارند.

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی

سوزوکی گرند ویتارا به قوای محرکه هیبریدی پیشرفته تویوتا مجهز شده که توان و مصرف سوخت مناسبی را به‌همراه دارد. همین موضوع باعث شده تا این خودرو به یکی از بهترین شاسی بلندهای هیبریدی در کلاس خود تبدیل شود.

سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی

مشتریان در بازار های هدف نظیر آفریقا، استرالیا و هند می‌توانند سوزوکی گرند ویتارا هیبرید مدل 2023 را در دو نسخه مایلد هیبرید و اسمارت هیبرید خریداری کنند. مدل مایلید هیبریدی این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قدرتی برابر با 101 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد.

Suzuki Grand Vitara Hybrid

نسخه اسمارت هیبرید این خودرو نیز در کنار موتور 1.5 لیتری از یک پیشرانه برقی 49 کیلوواتی بهره می‌برد که باتری‌‌های لیتیوم یونی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کنند. در مجموع این نسخه قدرتی برابر با 115 اسب بخار را تولید می‌کند. همچنین این خودرو به‌شکل ترکیبی به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 3.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. سیستم پیشرانه این نسخه به سیستم به کار گرفته شده در محصولاتی چون تویوتا یاریس و یاریس کراس شباهت دارد.

Suzuki Grand Vitara Hybrid

یک گیربکس دستی 5 سرعته یا اتوماتیک 6 سرعته نیز بسته به انتخاب مشتریان در هر دو نسخه، قدرت تولیدی را به کمک سیستم چهار چرخ محرک به چرخ‌ها می‌رساند. این سیستم از حالت‌های رانندگی اسپرت و برفی نیز بهره می‌برد. سوزوکی Grand Vitara هیبریدی مدل 2023 با چنین طراحی و مشخصاتی به احتمال زیاد در بازار ایران حضور موفقی را تجربه خواهد کرد. البته هنوز جزئیاتی از قیمت این شاسی بلند ژاپنی در ایران در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*