روتر 5.5G هواوی مدل LampSite X

اولین روتر 5.5G هواوی با سرعت 10Gbps معرفی شد

هواوی از یک روتر 5.5G با نام Huawei LampSite X رونمایی کرد. این روتر سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای را در دسترس طیف وسیعی از کاربران می‌گذارد.

هواوی، غول چینی دنیای فناوری از یک روتر جدید و جذاب به‌نام Huawei LampSite X رونمایی کرد که از شبکه 5.5G پشتیبانی می‌کند. این نسخه پیشرفته‌تر شبکه 5G است که می‌تواند برای ارائه اینترنت پرسرعت به مجتمع‌های بزرگی مثل فرودگاه‌ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار بگیرد.

با این که شبکه فایوجی سرعت شبکه‌های عمومی با به سطح تازه‌ای رسانده، اما هنوز هم نگرانی‌هایی بابت پایداری سرعت در اماکنی که جمعیت زیادی به شبکه متصل می‌شوند، وجود دارد. روتر LampSite X هواوی مدعی شده که می‌تواند این نگرانی را برطرف کند. این مودم با کمترین مصرف انرژی ممکن، می‌تواند سرعتی تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربرانی بگذارد که در اماکن شلوغ و پرجمعیت قصد دارند به شبکه متصل شوند.

روتر 5.5G هواوی چگونه کار می‌کند؟

روتر 5.5G هواوی مدل LampSite X

این گچت شبکه بی‌رقیب و توانمند 5.5G مختص محیط‌های داخلی را برای نخستین بار به سطحی رسانده که در محیط‌های خارجی مورد استفاده قرار بگیرد. این راهکار با طراحی منحصربه‌فرد، کمترین مصرف انرژی، ساده‌ترین راه‌اندازی و امکانات متنوع دیگر می‌تواند تجربه سرعت اینترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای را به کاربرانش ارائه کند. به‌لطف همین هم می‌تواند پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان محیط‌های خارجی باشد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

این مودم حجم کمی در حدود ۱ لیتر را اشغال می‌کند و وزن ۱ کیلوگرمی دارد. هواوی ادعا می‌کند که این دیوایس، کوچک‌ترین مدل صنعتی ساخته شده تاکنون نیز هست.

این دیوایس از تمام تکنولوژی‌های رادیویی پشتیبانی می‌کند و با طول موج‌های پهن باند می‌تواند مصرف انرژی کم با توان بالا را ارائه کند. تمام این ویژگی‌ها منحصر به‌فرد به‌نظر می‌رسد. قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این روتر ترکیبی از شبکه‌های mmWave 5G و sub-6Ghz را برای دستیابی به سرعت 10Gbps ارائه می‌کند.

روتر جدید هواوی در نیمه دوم سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. البته با توجه به تحریم هواوی از سوی ایالات متحده، باید دید که آیا این محصول راهی بازارهای جهانی هم می‌شود یا فقط در چین عرضه خواهد شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*