هونگچی H5 HEV

هونگچی H5 HEV، هیبریدی لوکس چینی به ایران می‌آید

هونگچی H5 HEV به‌عنوان یک سدان هیبریدی لوکس چینی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Hongqi H5 HEV آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور با اجرای طرح واردات خودرو بار دیگر با گروه فاو چین همکاری کرد و توانست در گام نخست مونتاژ بسترن بی 30 را به‌شکل محدود انجام دهد. پس از آن نیز شاسی بلند بستیون تی 77 را به‌صورت وارداتی از طریق زیربرند BM CARS خود وارد ایران کرد و قصد دارد در آینده نزدیک آن را به‌شکل مونتاژی نیز روانه بازار کند.

هونگچی H5 HEV

واردات محصولات لوکس هونگچی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات بهمن موتور طی همکاری با گروه فاو چین محسوب می‌شود. این خودروساز تاکنون دو مدل هونگچی اوسادو H5 و E-QM5 را وارد ایران کرده و اکنون قصد دارد یک محصول جدید از این برند یعنی هونگچی H5 هیبرید (HEV) را نیز به ایران بیاورد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی هونگچی H5 HEV

هونگچی H5 HEV

هونگچی H5 HEV از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی به‌همراه یک پیشرانه برقی بهره می‌برد. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 124 کیلووات (166 اسب بخار) و گشتاور 258 نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه برقی نیز قادر به تولید قدرتی برابر با 140 کیلووات (187 اسب بخار) و گشتاور 280 نیوتن‌متر است.

امکانات رفاهی و ایمنی

هونگچی H5 HEV

از امکانات رفاهی و تجهیزات کابین هونگچی H5 HEV می‌توان به دسته دنده شیفت بای وایر، ترمز پارک برقی و اتوهولد، کلاستر دیجیتالی، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، تنظیم برقی صندلی‌های جلو همراه با گرم‌کن و ماساژور، 12 بلندگو و هدآپ دیسپلی اشاره کرد.

Hongqi-H5

سدان هیبریدی Hongqi H5 HEV از امکانات ایمنی متعددی چون سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب و جلو، ترمزهای ABS، EBD و BA، رادار هشدار تصادف از عقب، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)، رادار نقطه کور (BSD)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، دوربین 360 درجه و 9 کیسه ایربگ بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*