مینی ون کیا کارنیوال مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت

کیا کارنیوال مدل 2025، مینی ون جذاب و پرامکانات کره‌ای به نمایش گذاشته شد

مدل 2025 فیس لیفت مینی ون کیا کارنیوال از راه رسید. نسخه جدید Carnival از طراحی تازه در نمای بیرونی، موتور هیبرید و نمایشگر جدید بهره می‌برد.

کیا به‌تازگی علاوه بر مدل 2025 فیس لیفت کیا K5 یا همان اپتیما سابق با به‌روزرسانی در نمای بیرونی و کابین، از مدل 2025 مینی ون کارنیوال پرده برداشت. تصاویری که از نمای بیرونی این خودرو مینی ون منتشر شده‌اند، تغییرات صورت گرفته در چراغ‌های جلو و عقب آن را به نمایش می‌گذارند. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر Carnival فیس لیفت را مشاهده کنید.

مشخصات مدل 2025 فیس لیفت کیا کارنیوال

نمای جلو مینی ون کیا کارنیوال مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت

ابتدا در نمای جلو کارنیوال جلوپنجره جدید به چشم می‌آید که به نظر می‌رسد الگوی آن بسته به هر تریم تفاوت پیدا خواهد کرد. همچنین چراغ‌های جدیدی در پی تغییر جلوپنجره در نظر گرفته شده است که شکلی شبیه به حرف T دارند. در نمای عقب هم چراغ‌هایی جدید به‌جای چراغ‌های سرتاسری خطی قبلی گرفته‌اند؛ این چراغ‌ها هر چند کماکان به هم پیوسته‌اند و کل عرض این ناحیه را در بر می‌گیرند، در پیروی از چراغ‌های جلو شکل حرف T را به خود گرفته‌اند. محل قرارگیری پلاک پایین‌تر آمده و به دنبال همین، لوگو کیا هم دیگر نه روی چراغ‌ها بلکه پایین آن‌ها روی درب صندوق عقب جا گرفته است. همچنین دستگیره از روی درب صندوق حذف شده و تریم متالیک هم بیشتر از تریم نسخه قبل از فیس لیفت به کار رفته است.

نمای عقب مینی ون کیا کارنیوال مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت

تا زمان نگارش این مطلب تصاویری از فضای داخلی کیا کارنیوال مدل 2025 فیس لیفت در دسترس قرار نگرفته‌اند. با وجود این، شنیده‌ها حکایت از این دارند که درست مشابه کیا K5 جدید، در کابین این مینی ون هم دو نمایشگر منحنی به هم پیوسته و فناوری تشخیص اثر انگشت جدید این خودروساز کره‌ای پیش رو راننده خواهند بود.

نمای کناری مینی ون کیا کارنیوال مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت

مدل جدید کارنیوال همچنین با تغییری در قوای محرکه همراه است. این مینی ون در مدل 2025 از یک پیشرانه هیبرید متشکل از یک موتور بنزین‌سوز 1.6 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که پیش‌تر در شاسی بلند سورنتو به کار رفته بود. خروجی این پیشرانه در کارنیوال رسماً مشخص نیست، اما باید اشاره کرد که این پیشرانه در سورنتو توانایی تولید قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتن متر را دارد و همین احتمالاً تخمینی از توان آن به مخاطب ارائه بدهد.

نمای عقب مینی ون Carnival فیس لیفت

به رسم همیشه‌ی گروه هیوندای، انتظار می‌رود چند هفته دیگر رونمایی کامل از کیا کارنیوال مدل 2025 فیس لیفت صورت بگیرد. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این مینی ون چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*