تریلر جدید فیلم قاتل - The Killer اثر دیوید فینچر

تریلر جدید فیلم The Killer، اثر مورد انتظار دیوید فینچر منتشر شد

تریلری جدید از فیلم قاتل – The Killer، اثر دیوید فینچر منتشر شد. این تریلر طرفداران را برای ساخته جدید کارگردان فایت کلاب و سون آماده می‌کند.

فیلم «قاتل» (The Killer)، اثر مورد انتظار جدید دیوید فینچر که کارگردانی آثار پرطرفداری مثل فایت کلاب، سون و گان گرل را در کارنامه خود دارد، هم‌اکنون در برخی از سالن‌ها اکران شده و به‌زودی در پلتفرم استریم نتفلیکس رسماً پخش خواهد شد. حالا نتفلیکس پیش از پخش این فیلم، تریلری جدید از آن منتشر کرده است که ما را هرچه بیشتر با شخصیت اصلی داستان با نقش‌آفرینی مایکل فاسبندر آشنا می‌کند.

تریلر جدید فیلم The Killer دیوید فینچر

طی این تریلر، مایکل فاسبندر در نقش قاتل در قالب مونولوگی راجع به طبیعت کار خود صحبت می‌کند؛ اینکه چطور به اوج ریزبینی برای برنامه‌ریزی قتل اهداف نیاز است و جایی برای دلسوزی یا اعتماد به دیگران وجود ندارد. تریلر جدید ساخته دیوید فینچر نوید یک ماجراجویی مرموز و در همان حال هیجان‌انگیز از یک شخصیت جذاب را می‌دهد.

فیلم The Killer، ساخته شده بر اساس یک رمان تصویری فرانسوی با همین نام از الکسیس نولنت، حول محور یک آدمکش حرفه‌ای با شهرتی استثنائی می‌چرخد که بالاخره یک روز در قتل یکی از اهداف خود مرتکب اشتباه می‌شود. او پس از تلافی مشتری‌، راهی کشورهای مختلف دنیا می‌شود تا در سفری خونین انتقام خود را بگیرد.

فیلم «قاتل» در روز 10 نوامبر 2023 مصادف با 19 آبان 1402 از طریق نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد. به‌جز مایکل فاسبندر به‌عنوان بازیگر نقش اصلی، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر و سوفی شارلوت برخی دیگر از بازیگران حضور پیدا کرده در این فیلم هستند. نویسندگی فیلمنامه هم بر عهده اندرو کوین واکر بوده که پیش‌تر سابقه همکاری با دیوید فینچر برای فیلم «هفت» (Seven) را داشته است. نهایتاً شما کاربران گجت نیوز نظر خود درباره این فیلم را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*