دی جی آی اوزمو پاکت 3

دی جی آی اوزمو پاکت 3 با نمایشگر چرخشی معرفی شد

کمپانی DJI از دوربین دی جی آی اوزمو پاکت 3 – DJI Osmo Pocket 3 با حسگر یک اینچی CMOS و نمایشگر چرخان دو اینچی رونمایی کرد.

کمپانی DJI به‌تازگی از دوربین جدید اوزمو پاکت 3 خود رونمایی کرده. این دوربین گیمبال دار از یک حسگر یک اینچی CMOS بهره برده و به یک صفحه نمایش دو اینچی چرخان و قابلیت‌های متعدد هوش مصنوعی مجهز است. در ادامه به‌طور مختصر با مشخصات فنی این دوربین جذاب آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی و قابلیت‌های دی جی آی اوزمو پاکت 3

دی جی آی اوزمو پاکت 3

Osmo Pocket 3 چند روز پیش معرفی شد و نسبت به نسل قبلی خود با چندین پیشرفت کوچک و بزرگ روبرو شده است. نخستین نقطه قوت این دوربین در مقایسه با قبل، حسگر یک اینچی جدید CMOS آن است. این حسگر جدید قادر به ضبط ویدیوهای با رزولوشن حداکثر 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه است و در شرایط نوری نامساعد هم تصاویر بهتری ثبت می‌کند. این دوربین همچنین از چندین مد مختلف رنگ در تصویربرداری بهره خواهد برد.

علاوه بر این، سیستم کنترل این دوربین نیز بروزرسانی شده؛ به‌طوری که صفحه نمایش دو اینچی آن لمسی بوده و امکان کنترل سریع و راحت را به کاربر خواهد داد.

سوژه‌ها در دی جی آی اوزمو پاکت 3 توسط فناوری جدید ActiveTrack 6.0 ردیابی می‌شوند. این سیستم، اکنون از چندین مد جالب مانند فریم‌بندی پویا (Dynamic Framing) و تشخیص خودکار چهره (Face Auto-Detect) بهره خواهد برد.

در گجت نیوز بخوانید:

گیمبال DJI RS3 Mini ؛ کوچکترین گیمبال حرفه‌ای جهان معرفی شد

DJI همچنین چندین بهینه‌سازی و بهبود دیگر را هم برای نسل جدید دوربین‌های Osmo Pocket خود در نظر گرفته است. به‌عنوان مثال، نرم افزار این دستگاه اکنون وابستگی بیشتری به هوش مصنوعی داشته و قابلیت جابجا شدن راحت و سریع بین حالت‌های تصویربرداری عمودی و افقی نیز به آن اضافه شده است. علاوه بر این، مجموعه گسترده‌ای از اکسسوری‌ها نیز دوربین جدید DJI را همراهی خواهند کرد.

دوریبن دی جی آی اوزمو پاکت 3 با قیمت پایه 519 دلار قابل خرید است. با این وجود، علاقمندان همچنین می‌توانند مدل Creator Combo این دستگاه را نیز با قیمت 670 دلار خریداری کنند. این مدل در کنار دوربین، از میکروفون بیسیم DJI Mic 2، دسته باتری، یک سه‌پایه جمع و جور و کیف مخصوص هم بهره خواهد برد.