گیمبال DJI RS3 Mini

گیمبال DJI RS3 Mini ؛ کوچکترین گیمبال حرفه‌ای جهان معرفی شد

کمپانی DJI از گیمبال DJI RS3 Mini رونمایی کرد که ادعا می‌کند، کوچکترین گیمبال جهان و در عین حال محصولی فوق‌العاده قدرتمند است.

کمپانی DJI سال گذشته طیف گسترده‌ای از محصولات جدیدش را رونمایی کرد که دو گیمبال DJI RS3 و RS3 Pro هم جزوی از آن‌ها بودند. از آن به بعد، عکس‌ها و تیزرهای تبلیغاتی که DJI از یک گیمیال دیگر شبیه به آن‌ها منتشر می‌کرد، نشان می‌داد که آن‌ها به‌دنبال تولید نسخه مینی RS3 هستند. حالت وقت آن رسیده تا رسما از این دیوایس که گیمبال DJI RS3 Mini هست رونمایی شد.

این محصول از طراحی جمع‌وجور، سبک و باکیفیت بهره‌ند است. سازنده آن را تا حد ممکن کوچک طراحی کرده تا کاربر بتواند با کیف رودوشی خودش هم به‌آسانی آن را حمل کند. وزن آن در حالت استقاده عمودی فقط ۷۹۵ گرم است که حدودا نصف وزن RS3 Pro است. این وزن برای حالت افقی هم فقط ۸۵۰ گرم است. ضمن اینکه یک سه‌پایه برای افزایش طول دسته هم در نظر گرفته شده که آن هم ۱۲۸ گرم وزن دارد.

گیمبال مینی DJI می‌تواند وزنی بین ۴۰۰ گرم تا ۲ کیلوگرم را تحمل کند. این یعنی از بسیاری از دوربین‌های فول فریم و بدون آینه با فرمت APS-C پشتیبانی می‌کند. به‌طور مثال می‌نوانید از آن با لنز A7S3+24-70mm F2.8 GM سونی، روی آخرین ارتفاع استفاده کنید. لنز‌های زوم هم به لطف این ظرفیت، می‌توانند با گیمبال جدید DJI از حداکثر فاصله کانونی کامل بدون هرگونه لرزشی در تصویر فیلمیرداری کنند.

امکانات و قیمت گیمبال DJI RS3 Mini

کوچکترین گیمبال جهان به یک نمایشگر ۱.۴ اینچی لمسی رنگی مجهز شده است و از یک رابط کاربری نرم افزاری جدید بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد اکثر کارها را بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن انجام دهد باتری این محصول ۲،۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت و برای شارژ مجدد آن می‌توانید از فناوری بی‌سیم هم استفاده کنید. شارژ این دستگاه هم با پورت USB-C و در حدود ۲.۵ ساعت، انجام می‌شود.

DJI این محصول را با قیمت حدود ۲۹۵ دلاری راهی بازارهای جهانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*