پرچمدار Oppo

برآمدگی دوربین اوپو فایند X6 پرو، کاربران را کلافه می‌کند + اولین تصاویر واقعی

تصاویر واقعی اوپو فایند ایکس 6 پرو – Oppo Find X6 Pro به بیرون درز کرد. به‌نظر شما برآمدگی دوربین این گوشی، بیش از حد بزرگ نیست؟

نسل بعدی پرچمداران اوپو از سری Find X6 در سه ماهه نخست سال 2023 معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود دو مدل معمولی و پرو را ملاقات کنیم. پیش‌تر بسیاری از مشخصات فنی این گوشی‌ها فاش شده بود و حالا برای نخستین بار، تصاویر واقعی اوپو فایند X6 پرو بیرون آمده است.

همسو با رندرهای پیشین، پیداست که با یک گوشی کَت و کلفت روبه‌رو هستیم؛ اما بیشتر از همه، برآمدگی عظیم دوربین آن جلب توجه می‌کند. ضخامت زیاد دستگاه و آن برآمدگی بزرگ در پنل عقب، این پرسش را به‌وجود می‌آورد که آیا نگه داشتن گوشی در دست راحت خواهد بود؟ اصلا آیا تعادل وزن طبیعی خواهد داشت یا بخش فوقانی آن، سنگینی می‌کند؟

دیگر چیز قابل مشاهده در تصاویر، خمیدگی صفحه نمایش اوپو فایند ایکس 6 پرو است. همچنین دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارد و گریل اسپیکر هم در لبه فوقانی!

مشخصات فنی اوپو فایند ایکس 6 پرو

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی یک پنل آمولد +QHD با سایز 6.8 یا 6.9 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد داشت. ظاهرا حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای هم جزو امکانات آن است.

از قطعات سخت افزاری داخلی، باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 اشاره کنیم. پرچمدار جدید اوپو، اندروید 13 را در پوسته‌ای از ColorOS 13 اجرا خواهد کرد. باتری آن هم 5000 میلی‌آمپر ساعتی، با امکان شارژ وایرلس 50 وات و شارژ کابلی 100 وات توصیف شده است.

انتظار می‌رود این گوشی، سه دوربین 50 مگاپیکسلی با توان زوم 120 برابر داشته باشد. از Sony IMX989 به‌عنوان سنسور اصلی نام برده شده؛ این همان سنسور دوربین 1 اینچی با لرزشگیر اپتیکال است که در شیائومی 12 اس اولترا هم وجود دارد.

دوربین فوق عریض، باید از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 استفاده کند و سومی، یک لنز پریسکوپی با OIS و زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. سنسور 32 مگاپیکسلی IMX709 سونی هم در دوربین سلفی انجام وظیفه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*