اپلیکیشن سفر

10 اپلیکیشن که در سفر باید داشته باشید

استفاده از برنامه‌های سفر می‌تواند به شما در صرفه‌جویی زمان و هزینه کمک کند. بسیاری از این برنامه‌ها، راهکارهای محلی ارائه می‌کنند و سفر شما را بسیار آسان‌تر خواهند کرد. از بین تمامی برنامه‌ها، ۱۰ اپلیکیشن وجود دارند که بهتر است در سفر همراه شما باشند. یکی از آن‌ها، اپلیکیشن فلای تودی است که با آن می‌توانید از قبل، بلیط پرواز و هتل مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

اپلیکیشن نقشه شهر Citymapper

این اپلیکیشن به مسافران کمک می‌کند سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد خود پیدا کنند. این برنامه، دستورالعمل‌های گام‌به‌گام درباره یافتن نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس و قطار را به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین این برنامه دارای یک ویژگی چت است که به شما امکان می‌دهد با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. Citymapper هم در نسخه iOS هم در نسخه اندروید قابل دسترسی است.  

اپلیکیشن پک پوینت PackPoint

پک پوینت با ایجاد یک لیست سفارشی از آنچه برای سفر خود به آن نیاز دارید، برنامه‌ریزی را برای شما آسان می‌کند. در این برنامه، مواردی مانند مقصد، تاریخ سفر، مدت اقامت و فعالیت‌هایی را که ممکن است فراموش کنید یا فعالیت‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید وارد کنید. این برنامه علاوه‌بر بررسی شرایط آب‌و‌هوایی، به کاربران اجازه می‌دهد لیست بسته‌بندی‌های خود را با مسافران دیگر به اشتراک بگذارند. PackPoint هم در نسخه iOS هم در نسخه اندروید قابل دسترسی است.

برای تجربه سفری آسان، به‌جز نصب برنامه پک پوینت، می‌توانید از طریق وبسایت فلای تودی اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید. از طریق این برنامه می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، انواع هتل‌ها مانند هتل فوات وان ترکیه را رزرو کنید. 

اپلیکیشن AllTrails

این برنامه بهترین مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر جزئیات در مورد طول مسیر، این برنامه مکان شروع و کیفیت مسیر، نظرات و عکس‌های مسافران دیگر را درباره مسیرها به اشتراک می‌گذارد. AllTrails اطلاعات مفیدی مانند وسایلی که باید بسته‌بندی کنید، موانعی که در طول مسیر خواهید داشت و بهترین نقاط دیدنی را نیز به شما معرفی می‌کند. این برنامه، هم در نسخه iOS هم در نسخه اندروید قابل دسترسی است.  

اپلیکیشن هاپر Hopper

قیمت پروازها ممکن است در نوسان باشد و تصمیم‌گیری در مورد اینکه باید فوراً رزرو کنید یا صبر کنید، دشوار است. هاپر در این شرایط، بهترین زمان را برای یافتن ارزان‌ترین قیمت‌ها پیش‌بینی می‌کند و در این صورت، تا ۴۰ درصد در هزینه سفر شما صرفه‌جویی می‌شود. این برنامه همچنین دارای ویژگی نظارت بر قیمت است تا بتوانید پرواز خاصی را انتخاب کنید و در صورت کاهش قیمت، پیام آن را دریافت کنید. Hopper هم در نسخه iOS هم در نسخه اندروید قابل‌نصب است.

اپلیکیشن بررسی آب و هوا WeatherBug

برنامه ودرباگ پیش‌بینی‌های آب‌و‌هوایی را برای میلیون‌ها مکان در سراسر جهان با گزینه‌های ساعتی و حتی ۱۰ روزه ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین دارای نقشه‌های آب‌و‌هوایی برای ردیابی همه‌چیز از رعدوبرق و باد گرفته تا فشار و رطوبت است و با هشدارهای فوری، کنترل تغییرات آب‌و‌هوا را آسان می‌کند. WeatherBug هم در نسخه iOS هم در نسخه اندروید قابل دسترسی است.

بهترین تصمیم قبل از سفر، نصب اپلیکیشن‌های کاربردی است. علاوه‌بر این، اقدام دیگری که سفر شما را آسان می‌کند، رزرو بلیط پرواز و هتل به‌صورت آنلاین از طریق وبسایت و اپلیکیشن فلای تودی است. از طریق این پلتفرم می‌توانید برای رزرو محل اقامت خود در هر کجای دنیا برنامه‌ریزی کنید.

اپلیکیشن ویز Waze

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای جاده‌ها، ویز نام دارد. این برنامه داده‌های مبتنی بر جامعه در مورد ترافیک جاده‌ها و خیابان‌ها را ارائه می‌دهد. Waze اطلاعاتی را برای یافتن نقاط مختلف، مانند ارزان‌ترین پمپ‌بنزین‌ها و سریع‌ترین مسیرها را در اختیار شما قرار می‌دهد. مسیریابی زنده شامل ناوبری با هدایت صوتی است تا به‌راحتی شما را راهنمایی کند.

اپلیکیشن سفر

اپلیکیشن مترجم گوگل Google Translate

ارتباط برقرار کردن در سفرهای خارجی، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. یکی از برنامه‌های جذاب زبان در مسافرت، برنامه یا وبسایت Google Translate است. این برنامه با بیش از ۹۰ زبان، از بهترین برنامه‌ها برای ترجمه زبان‌های مختلف به‌حساب می‌آید. شما به‌راحتی می‌توانید با سرچ این برنامه، بسیاری از متون و مکالمات خود را ترجمه و راحت‌تر ارتباط برقرار کنید.

اپلیکیشن فلای تودی

یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای ایرانیان، برنامه فلای تودی است. از طریق این برنامه، شما می‌توانید قیمت انواع بلیط‌ها و هتل‌ها را مشاهده کنید و گزینه مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. شما می‌توانید قبل از سفر به دبی، یونان، ترکیه و… هتل مورد نظر خود مانند هتل فوات وان ترکیه را رزرو کنید. نسخه وب‌سایت فلای تودی نیز در دسترس است و می‌توانید از نظرات مسافران دیگر به‌صورت آنلاین مطلع شوید.

اپلیکیشن سفر فرهنگی Culture Trip

با نصب برنامه کالچر تریپ می‌توانید اطلاعات خوبی درباره منطقه سفر خود به دست آورید. با این اپلیکیشن، از فرهنگ مردم محلی مطلع می‌شوید و حتی از جاذبه‌های توریستی آن منطقه نیز باخبر خواهید شد. مناطق مورد نظر خود را می‌توانید در این برنامه ذخیره کنید و در زمان مناسب به دیدن آنجا بروید. این برنامه نیز در دو نسخه iOS و اندروید در دسترس است.

اپلیکیشن مبدل آسان ارز Easy Currency Converter

اگر قصد دارید به مسافرت خارج از کشور بروید، برنامه مبدل آسان ارز را نصب کنید. این برنامه نرخ تبدیل ارز را برای بیش از ۱۸۰ ارز کشورهای مختلف ارائه می‌کند و دقیق‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه نیز هم در نسخه اندروید و هم iOS قابل‌نصب است.

جمع‌بندی

اگر قصد سفر دارید، قبل از هر چیزی برنامه‌هایی را که باعث آسان‌تر شدن سفر شما می‌شوند، دانلود و در گوشی خود نصب کنید. اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل ترنسلیت، سیتی مپر، ویز، کالچر تریپ، واتر بگ و… باعث می‌شوند تجربه بهتری از سفر خود به دست آورید. یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی، فلای تودی است که در رزرو انواع هتل از جمله هتل فوات وان ترکیه و دیگر مناطق دنیا به شما کمک می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*