آپدیت سیستم عامل HyperOS گوشی های شیائومی

این گوشی های شیائومی به زودی آپدیت سیستم عامل HyperOS را دریافت می‌کنند

آپدیت سیستم عامل HyperOS به زودی برای این گوشی های شیائومی عرضه خواهد شد. در ادامه این مطلب می‌توانید اسامی گوشی های دریافت کننده هایپر او اس در مرحله اول را مشاهده کنید.

شیائومی می‌خواهد با بروزرسانی جدید نرم افزاری خود با نام HyperOS، یک قدم بزرگ و مهم در دنیای گوشی های هوشمند بردارد. این آپدیت جدید که به‌تازگی همراه با گوشی های سری شیائومی 14 به‌صورت رسمی معرفی شده، توانسته کاربران گوشی های هوشمند و به‌خصوص طرفداران و علاقه‌مندان به گوشی های این برند چینی را حسابی هیجان‌زده کند.

آپدیت سیستم عامل HyperOS گوشی های شیائومی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده برای تست کردن هایپر او اس شیائومی، اشتیاق داشته باشیم. ویژگی‌های جدیدی در HyperOS ارائه می‌شوند که هدف همگی آنها، بهبود قابل توجه تجربه کاربر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم برخی از ویژگی‌های اصلی هایپر او اس شیائومی را مرور کنیم و همچنین می‌بینیم که کدام گوشی های شیائومی به زودی می‌توانند آپدیت HyperOS را دریافت کنند.

اولین گوشی های شیائومی که آپدیت سیستم عامل HyperOS را دریافت می‌کنند

هایپر او اس می‌خواهد تحول بزرگی از نظر زیبایی و عملکرد در بین رابط‌های کاربری گوشی های هوشمند ایجاد کند. طراحی مجدد سیستم در این نسخه باعث شده با رابط کاربری تمیزتر، مدرن‌تر، ساده‌تر و البته سریع‌تر و روان‌تری روبه‌رو باشیم و کاربران می‌توانند در هنگام استفاده از گوشی خود، از این پیشرفت‌ها لذت ببرند و تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

انیمیشن‌های سریع‌تر در هایپر او اس، پاسخگویی گوشی را بهبود می‌بخشند و تجربه‌ای سریع‌تر و روان‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. HyperOS شیائومی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است و این موضوع، امکان دسترسی به جدیدترین بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌ها و قابلیت‌های اندروید را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با این بروزرسانی، انتظار عملکرد بهتر، امنیت بیشتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوع‌تر را داشته باشند. گفتنی است سیستم عامل اندروید 14 گوگل نیز پیشرفت‌هایی مانند افزایش سازگاری برنامه‌ها و افزایش بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهد.

آپدیت سیستم عامل HyperOS در ابتدا برای 9 مدل مختلف از گوشی های هوشمند شیائومی عرضه خواهد شد و کاربران این گوشی‌ها اول از همه می‌توانند ویژگی‌های این رابط کاربری جدید را تجربه کنند. این 9 مدل جزو تبلت ها و گوشی های مهم و بالارده شیائومی هستند که با سخت افزار قدرتمند خود از سایر مدل‌های این برند چینی متمایز شده‌اند. در ادامه، اسامی 9 گوشی و تبلت شیائومی که به‌زودی آپدیت هایپر او اس را دریافت می‌کنند، مشاهده خواهید کرد.

  • شیائومی 13: آپدیت OS1.0.0.1.UMCMIXM
  • شیائومی 13 پرو: آپدیت OS1.0.0.1.UMBMIXM
  • شیائومی 13 اولترا: آپدیت OS1.0.0.7.UMACNXM, OS1.0.0.5.UMAEUXM, OS1.0.0.3.UMAMIXM
  • شیائومی 12 تی: آپدیت OS1.0.0.2.ULQMIXM, OS1.0.0.5.ULQEUXM
  • شیائومی 13 تی: آپدیت OS1.0.0.8.UMFEUXM, OS1.0.0.1.UMFMIXM
  • شیائومی 13 تی پرو: آپدیت OS1.0.0.2.UMLEUXM, OS1.0.0.1.UMLMIXM
  • شیائومی میکس فولد 3: آپدیت OS1.0.0.2.UMVCNXM
  • شیائومی پد 6: آپدیت OS1.0.0.4.UMZCNXM
  • شیائومی پد 6 مکس: آپدیت OS1.0.0.12.UMZCNXM

قرار است 9 مدلی که در بالا نام بردیم، در سه ماهه اول سال 2024 میلادی، آپدیت HyperOS را دریافت کنند. شیائومی هم‌اکنون در حال آزمایش دقت و کیفیت این بروزرسانی‌ها است تا بتواند بهترین تجربه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*