گلکسی Z Flip 5 Retro سامسونگ

گوشی گلکسی Z Flip 5 Retro سامسونگ با حال و هوای نوستالژیک معرفی شد

گوشی گلکسی Z Flip 5 Retro سامسونگ با حال و هوای نوستالژیک در تعداد محدود عرضه می‌شود. در ادامه با ویژگی های گلکسی زد فلیپ 5 رترو آشنا می‌شویم.

سامسونگ تاریخچه غنی و به‌یاد ماندنی در بازار گوشی های تاشو دارد و در حال حاضر نیز گوشی های تاشو مدرن، یعنی سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد این شرکت، جزو بهترین‌های این بخش از بازار محسوب می‌شوند. حالا کره‌ای‌ها با تولید و عرضه نسخه محدود گلکسی زد فلیپ 5 رترو، ادای احترامی به یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های دو دهه پیش خود یعنی گوشی تاشو سامسونگ E700 داشته‌اند.

ویژگی های گلکسی Z Flip 5 Retro سامسونگ

گوشی Galaxy Z Flip 5 Retro سامسونگ از همان رنگ‌های آبی نیلی و نقره‌ای نمادین و به‌یاد ماندنی E700 بهره می‌برد و برخی تغییرات نوستالژیک در رابط گرافیکی پیکسلی و انیمیشن منظره شهری روی صفحه نمایش کاور، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که سامسونگ برای ادای احترام به گوشی خاطره‌انگیز E700 ارائه کرده است.

گلکسی زد فلیپ 5 رترو در جعبه‌ای با نشان‌های Z Flip 5 و E700 عرضه می‌شود که درون آن می‌توانید کارت‌های Flipsuit با برچسب‌هایی که نشان‌های مختلف سامسونگ مربوط به دوران گذشته را نشان می‌دهند، مشاهده کنید. همچنین یک کارت کلکسیونی سامسونگ E700 نیز درون این بسته وجود دارد که شماره سریال منحصربه‌فرد آن رویش حک شده است.

گلکسی Z Flip 5 Retro سامسونگ

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 رترو در تعداد محدود از روز اول نوامبر، یعنی فردا در کره جنوبی و از روز 2 نوامبر در کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا عرضه می‌شود. مشتریان در این بازارها می‌توانند این دستگاه نسخه محدود را به‌طور انحصاری از طریق وبسایت رسمی سامسونگ خریداری کنند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت این گوشی خاص ارائه نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*