آیتکس 1402

همراه اول با رویکرد تجربه آینده در نمایشگاه آیتکس 1402 مشهد حضور پیدا می‌کند

همراه اول با هدف ارائه پکیج متنوعی از محصولات و خدمات فناورانه و تجربه آینده خود در نمایشگاه آیتکس 1402 مشهد حضور پیدا می‌کند.

فردا چهارشنبه 10 آبان 1402 رویداد آیتکس 1402 به مدت 4 روز از ساعت 16 تا 21  محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مشهد برگزار خواهد شد و اپراتور همراه اول نیز به‌عنوان حامی قصد دارد با پکیجی از محصولات و سرویس‌های فناورانه خود در این رویداد حضور پیدا کند.

حضور همراه اول در آیتکس 1402 مشهد

نمایشگاه آیتکس تمام بخش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ‌ارتباطات شامل هوش مصنوعی، موبایل، سخت افزار، نرم افزار، بلاکچین و شهر هوشمند را پوشش خواهد داد و اپراتور همراه اول نیز در همین راستا قصد دارد محصولات و سرویس‌های نمایشگاهی متنوع خود را در این رویداد ارائه کند.

اپراتور همراه اول در قالب چند زون تخصصی نظیر «گیم با استفاده از فناوری‌های نوین»، «معرفی MEC و 5G»، «سبک زندگی دیجیتال با سرویس‌های گردشگری، اوانو و اپراتور سلامت»، «هوشمندسازی با سرویس‌های هوشمندسازی انرژی در بخش خانگی و اداری، صنعتی و کشاورزی» و «راه حل‌های کسب و کاری و سازمانی نظیر سرویس‌های آواک، تبلیغات مبتنی بر مکان و اتصال شعب» در نمایشگاه آیتکس 1402 حضور پیدا خواهد کرد.

اپراتور همراه از بیشترین تعداد مشترکان اینترنت در کشور بهره می‌برد و توانسته لقب لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال را از آن خود کند. این اپراتور که به آخرین نسل از فناوری ارتباطی در دنیا مجهز است، رویکرد توسعه جریان‌های درآمدی با ارائه مدل‌های تجاری نوین برای رقابتی ماندن را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوظهور نظیر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با هدف ارائه خدمات نوآورانه به‌عنوان بخشی از رویکرد همراه اول محسوب می‌شود تا قادر باشد روند ارائه خدمات قابل اعتماد و باکیفیت به مشتریان را حفظ کند.

همراه اول سعی دارد در این نمایشگاه علاوه بر این‌که آخرین دستاوردهای فناورانه، سرویس‌های دیجیتال و راهکارهای هوشمندسازی را ارائه کند، بخشی از تلاش‌های متخصصان کشورمان در حوزه ارتباطات دیجیتال را نیز به معرض نمایش بگذارد.

همراه اول در نمایشگاه آیتکس 1402 که فرصت مناسبی را برای شبکه‌سازی و الگوبرداری برای کسب و کارهای نوپا فراهم کرده است، آمادگی دارد تا تجارب خود در حوزه هوشمندسازی و عوایدی که استفاده از فناوری‌های پیشرفته نظیر هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ برای بهینه‌سازی عملکرد شبکه و موارد مشابه به‌همراه دارد را به استارتاپ‌ها منتقل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*