یخچال فوق باریک شیائومی کراس

یخچال فوق باریک ۵۲۱ لیتری شیائومی کراس، فقط ۲۰ میلیون تومان است

یخچال فوق باریک شیائومی کراس با ظرفیت 521 لیتری، قیمت اقتصادی، قابلیت گردش هوای 360 درجه و پنل لمسی رونمایی شد.

شیائومی به تازگی از اولین یخچال فوق نازک خود با نام Mijia Ultra-Thin Refrigerator 521L رونمایی کرده که طراحی شیک در کنار فضای بهینه و فناوری خنک‌کننده پیشرفته را ارائه می‌دهد. یخچال فوق باریک شیائومی کراس اکنون با قیمت 2999 یوان (410 دلار) در چین برای خرید در دسترس است.

یخچال شیائومی کراس

مشخصات یخچال فوق باریک شیائومی کراس 521L

یخچال فوق باریک Mijia Cross شیائومی دارای ظرفیت 521 لیتری است که 341 لیتر به یخچال و 180 لیتر نیز به بخش فریزر اختصاص یافته است. به‌لطف طراحی بسیار باریک این یخچال که 63 سانتی‌متر عمق دارد، به راحتی با کابینت آشپزخانه یکپارچه می‌شود و با پشتیبانی از سیستم اتلاف حرارت پیشرفته، نیاز اضافی برای دفع گرما را از بین می‌برد.

یخچال فوق باریک شیائومی کراس

این یخچال به یک پنل سفید با بافت طبیعی مجهز شده که ظاهری جذاب دارد، در برابر پاشش روغن مقاوم بوده و به راحتی تمیز می‌شود. این دستگاه هم‌چنین از فناوری عایق خلاء VIP پشتیبانی می‌کند که نه تنها موجب افزایش فضای مفید شده، بلکه اثربخشی عایق را بالا می‌برد. این محصول دارای لولاهای نصب شده‌ای است که به درب‌ها اجازه می‌دهد حتی در صورت قرارگیری رو دیوار نیز با زاویه 90 درجه باز شوند و فضا را بهینه کنند.

یخچال فوق باریک شیائومی کراس

یکی دیگر از ویژگی‌های چشم‌گیر یخچال فوق باریک شیائومی کراس، اتصال هوشمند آن است که امکان کنترل دما و سایر تنظیمات را از طریق پنل لمسی باکیفیت خود، اپلیکیشن میجیا و دستیار صوتی Xiao AI ارائه می‌دهد. این مدل از قابلیت گردش هوای 360 درجه را برای خنک کردن یکنواخت پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن، فناوری فرکانس متغیر دوگانه آن نیز برای استفاده بهینه از انرژی کاربردی است.

mijia cross

این یخچال با طراحی انسان محور خود، گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوع مواد غذایی با قفسه‌های قابل تنظیم و سینی برگشت پذیر، ویژگی‌های یخ‌ساز سریع و درزگیر قابل جداسازی برای پاکسازی آسان را ارائه می‌دهد. هم‌چنین امکان ذخیره‌سازی درون محفظه با مناطق قابل تفکیک برای مواد یخچالی و منجمد، نگهداری بهینه را بدون احتمال مخلوط شدن فراهم کرده و آن را به انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل کرده است. هم‌چنین یک بخش ویژه نیز برای نگهداری از مواد غذایی خاص مادر و کودک تعبیه شده که با حفظ ارزش غذایی و تازگی مواد، از انجماد سریع پشتیبانی می‌کند.