تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم

اولین تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم را در اینجا ببینید

نخستین تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم منتشر شد. کنسول بازی PS5 Slim سونی یک دیسک درایو جداشدنی دارد و ابعادش کوچک‌تر از PS5 است.

چند ساعت پیش یکی از کاربران شبکه اجتماعی X تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم را منتشر کرد. هرچند به‌خاطر قوانین کپی‌رایت شرکت سونی، او مجبور شد خیلی زود عکس‌های این کنسول بازی عرضه نشده را از روی اکانت خودش حذف کند. خوشبختانه این عکس‌ها از نگاه تیزبین کاربران دور نماند و آن‌ها خیلی زود عکس‌های این کنسول را ذخیره کردند که حالا می‌توانید در اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید:

سونی رسما از PS5 Slim مدل کوچکتر پلی استیشن ۵ رونمایی کرد

تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم

کنسول جدید سونی که احتمالا تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود، باریک‌تر و کوچک‌تر از نسخه اصلی PS5 است. گرچه همان پورت‌های نسخه اصلی در پشت قاب این نسخه جمع و جور نیز حضور دارد. این شامل یک پورت HDMI، دو پورت USB و یک پورت اترنت می‌شود. در عکس‌هایی که از PS5 Slim منتشر شده، دیسک درایو جداشدنی آن به‌وضوح و از زوایای مختلف دیده می‌شود. البته شنیده‌ایم که این دیسک درایو برای فعالیت، به اتصال اینترنت نیاز دارد. در واقع اگر به اینترنت متصل نباشید این پیغام روی صفحه ظاهر می‌شود:

نمی‌توانید از دیسک درایو استفاده کنید. شما باید پلی استیشن ۵ خود را به شبکه متصل کنید تا دیسک درایو به PS5 وصل شود.

تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ اسلیم

کنسول بازی جدید سونی با قیمت پایه ۴۹۹ دلاری همراه با دیسک درایو عرضه می‌شود. برای خرید نسخه دیجیتالی آن هم باید ۴۴۹ دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*