قیمت گوشی پرچمدار شیائومی

گوشی بعدی شیائومی با قیمت مناسب امکانات یک پرچمدار را به شما می‌دهد

رئیس کمپانی شیائومی، نوید آمدن یک گوشی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را داد که قیمت آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

لو ویبینگ، تنها کمی پس از معرفی سری شیائومی 14، تبلیغ برای ردمی کی 70 پرو را آغاز کرد. او که رئیس گروه صنعتی شیائومی و مدیرکل برند ردمی است، پستی در شبکه اجتماعی ویبو گذاشت و Redmi K70 Pro را یک گوشی پرچمدار با قیمت باورنکردنی توصیف کرد:

اگر می‌خواهید پرچمداری بخرید که هم اسنپدراگون 8 نسل 3 داشته باشد و هم مقرون به‌صرفه باشد؛ منتظر ردمی K70 پرو بمانید. این گوشی از لحاظ پرفورمنس، هم‌رده‌های خود را پشت سر می‌گذارد و با مواد اولیه باکیفیت‌تری ساخته می‌شود. قیمت آن هم شما را سورپرایز خواهد کرد. پس اگر از شیائومی 14 خوشتان آمده، همان را بخرید؛ ولی اگر به‌دنبال یک پرچمدار ارزان‌تر هستید، اندکی صبر کنید.

ردمی کی 70 پرو

پیش‌تر یکی دیگر از سران شیائومی هم از همکاری این کمپانی با شرکای چینی خود، برای تولید صفحه نمایش‌های پرچمدار 2K و 1.5K خبر داده بود. به‌ادعای او، این پنل‌ها یک سال از رقبای خود در این صنعت جلوتر هستند و نخستین گوشی‌های مجهز به آن‌ها، اعضای خانواده ردمی K70 خواهند بود.

با این توصیفات پر آب و تاب، بعید نیست ردمی کی 70 پرو واقعا در حد بهترین گوشی های پرچمدار بازار باشد؛ هرچند که هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن اعلام نشده است.