ساعت هوشمند کودک شیائومی مدل U1 Pro

ساعت هوشمند کودک شیائومی مدل U1 Pro با قابلیت تماس تصویری معرفی شد

ساعت هوشمند کودک شیائومی مدل U1 Pro معرفی شد. این گجت پوشیدنی با پشتیبانی از 4G، تماس صوتی و تصویری و رهگیری با GPS را ارائه می‌کند.

شیائومی از یک ساعت هوشمند جدید بچگانه رونمایی کرد. ساعت هوشمند کودک شیائومی مدل U1 Pro از اینترنت 4G هم پشتیبانی می‌کند که به فرزند شما اجازه می‌دهد بتواند از طریق اپلیکیشن‌های WeChat و QQ تماس صوتی و تصویری برقرار کند. شیائومی می‌خواهد به والدین کمک کند با ساعت هوشمند خود از رهگیری GPS استفاده کنند تا وقتی در خانه یا در مدرسه است، از سلامت فرزند خود مطلع شوند. یا هر زمانی که به کمکی احتیاج داشت، متوجه شوند.

ساعت Xiaomi U1 Pro از اپلیکیشن‌های آموزشی مختلفی به زبان‌های چینی و انگلیسی برخوردار است. از دیگر امکانات آن هم می‌تواند به نظارت روی فعالیت‌های بدنی از طریق حالت‌های ورزشی مختلف، یک تقویم، پیام اضطراری و یک چراغ قوه اشاره کرد. این ساعت پرداخت الکترونیکی را هم ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند کودک شیائومی مدل U1 Pro

حافظه داخلی این گجت پوشیدنی ۴ گیگابایت است و یک باتری ۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی هم در زیر آن نهفته است که می‌تواند با یک بار شارژ، یک روز کامل شارژدهی داشته باشد. قیمت این محصول هم حدود ۱۳۷ دلار برآورد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*