تماشا کنید: The ReFlex گوشی با صفحه‌ی انعطاف پذیر

The ReFlex نام نسخه‌ی آزمایشی گوشی‌ست که یک صفحه‌ی لمسی قابل انعطاف ۶ اینچی FOLED و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ ساخت ال‌جی را با یک سنسور ترکیب کرده که می‌تواند بگوید صفحه‌ی نمایش چقدر خم شده است. این گوشی در بخش آزمایشگاه دانشگاه Queen ساخته شده. The ReFlex به لطف قابلیت انعطاف پذیری خود دارای قابلیت‌های جالبی خواهد بود برای مثال شما با نگه داشتن سمت راست صفحه می‌توان صفحات آنلاین را مانند یک کتاب واقعی ورق زد.  در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴.۴ بوده، و سعی شده تا جای ممکن واقعی به نظر برسد. همچنین سعی شده تا قوانین فیزیک نیز رعایت شود؛ برای مثال هنگام ورق زدن یک EBook هرچه شما صفحه را بیشتر فشار دهید، سرعت تعویض صفحات بیشتر خواهد بود یا در بازی پرندگان خشمگین، می‌توانید به کمک صفحه، پرتاب بهتر و دقیق‌تری داشته باشید. به لطف استفاده از فیدبک‌ها نیز می‌توانید صفحه‌ را تبدیل به EBook کنید. این فیدبک به شما اجازه می‌دهد تا مکان خود را در یک سند آنلاین بدون آنکه به صفحه خیره شوید پیدا کنید.

گوشی The ReFlex در هلند رونمایی خواهد شد. کسانی که در ساخت این گوشی دخیل هستند به خبرگزاری‌ها گفته‌اند که تقریبا ۵ سال تا زمان تجاری شدن گوشی باقی مانده. هرچند می‌توانید از طریق ویدیوی زیر با این موبایل منعطف بیشتر آشنا شوید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*