قیمت خودرو جدید هایما 7X

قیمت خودرو جدید هایما 7X رسما اعلام شد

سرانجام قیمت خودرو جدید هایما 7X مشخص شد. هایما ۷ ایکس، مینی ون ۷ نفره جدید ایران خودرو است که به‌زودی در بازار عرضه می‌شود.

شرکت ایران خودرو سرانجام امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قیمت خودرو جدید هایما 7X را اعلام کرد. این مینی ون چینی برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ به‌نمایش گذاشته شد، اما تا پیش از این راهی به بازار پیدا نکرده بود. در حالی که بازار پر از خودروهای کراس اوور چینی است، اما عملا مینی ون جدیدی را در خیابان‌ها نمی‌بینیم. حالا ایران خودرو می خواهد با این خودرو چند منظوره (MPV)، بازار مینی ون‌ها را هم رونق ببخشد.

طبق اعلام رسمی ایران خودرو، هایما ۷ ایکس با قیمت مصوب ۱۴،۸۲۲،۲۴۴،۰۰۰ ریال و در رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری و ذغالی وارد بازار کشور خواهد شد. تحویل این خودرو نیز ۳۰ روز کاری خواهد بود.

قیمت خودرو جدید هایما 7X

قیمت خودرو جدید هایما 7X

معرفی کوتاه هایما 7X

هایما ۷ ایکس یک مینی ون خانوادگی با طراحی مدرن است که می‌تواند مناسب خانواده‌های پرجمعیت یا افراد علاقه‌مند به سفر باشد. طول این خودرو ۴۸۱۵ میلی‌متر و عرض آن هم ۱۸۷۴ میلی‌متر است. همچنین فاصله بین دو محور آن هم ۲۸۶۰ میلی‌متر اعلام شده و ۱۶۸۰ کیلوگرم وزن دارد.

قیمت خودرو جدید هایما 7X

داخل کابین خودرو، تریم قهوه‌ای چرمی با صندلی‌های جذاب دیده می‌شود. در دو ردیف نخست دو صندلی جداگانه دیده می‌شود و ردیف سوم، صندلی سه‌نفره به‌کار رفته است. با احتساب این تعداد صندلی، هایما ۷ ایکس به‌راحتی می‌تواند ۷ نفر را در خودش جای دهد.

قیمت خودرو جدید هایما 7X

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI قرار گرفته که ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند. این نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. این مینی ون در کمتر از ۱۰ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حجم باک آن هم ۵۵ لیتر اعلام شده است. ضمن اینکه مصرف سوخت آن در یک سیکل ترکیبی بین ۷.۶ تا ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با مینی ون جدید ایران خودرو، به مقاله معرفی خودرو هایما 7X مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*