زوتی DL5

زوتی DL5، شاسی بلند وارداتی پارس خودرو با پلاک ملی دیده شد

زوتی DL5 به‌عنوان شاسی بلند وارداتی پارس خودرو پلاک ملی دریافت کرد تا به‌زودی فرایند تحویل آن آغاز شود. در ادامه با مشخصات و امکانات Zotye DL5 آشنا می‌شویم.

زوتی DL5 به‌عنوان شاسی بلند چینی وارداتی پارس خودرو به‌تازگی موفق به دریافت پلاک ملی شده تا به‌زودی فرایند تحویل آن به مشتریان آغاز شود. زوتی دی ال 5 به‌عنوان اولین محصول وارداتی پارس خودرو در دور جدید واردات محسوب می‌شود و این خودروساز، محصولات دیگری را نیز برای عرضه در نظر گرفته است.

قیمت این خودرو بدون در نظر گرفتن هزینه‌های شماره‌گذاری و مالیات حدود 826 میلیون تومان اعلام شده بود که قیمت نهایی آن به بیش از 1 میلیارد تومان خواهد رسید. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات زوتی DL5

زوتی DL5

زوتی DL5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این شاسی بلند چینی وارداتی به‌ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتری را به‌همراه دارد.

زوتی DL5

از امکانات این خودرو وارداتی نیز می‌توان به ترمزهای دیسکی، سنسور پارک و دوربین عقب، صندلی‌های دستی، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، نمایشگر لمسی، آینه‌های تاشو برقی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی و 2 ایربگ ایمنی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*