ابزار Auto Blocker سامسونگ

سامسونگ ابزار امنیتی Auto Blocker را معرفی کرد

ابزار امنیتی جدید سامسونگ با نام Auto Blocker برای دستگاه های گلکسی این شرکت کره‌ای معرفی شد که سطح جدیدی از امنیت داده‌ها را فراهم می‌کند.

سامسونگ الکترونیکس رسما از ابزار جدید Auto Blocker برای افزایش امنیت داده‌ها رونمایی کرد. هدف از طراحی این قابلیت، محافظت هرچه بیشتر از داده‌های شخصی و خصوصی کاربران بوده و متناسب با سبک زندگی کاربران طراحی شده است. ابزار اتو بلاکر علاوه بر این که سطح جدیدی از امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران را ارائه می‌دهد، آزادی عمل و قدرت انتخاب کاربران را نیز مد نظر قرار داده است. Auto Blocker به‌تازگی در رابط کاربری وان یو آی 6 به‌عنوان بخشی از نوآوری‌های مربوط به امنیت و حریم خصوصی کاربران گلکسی سامسونگ قرار گرفته است.

قابلیت جدید امنیتی سامسونگ یکی از زیرمجموعه‌های سلسله اقدامات امنیتی اختیاری کاربران محسوب می‌شود و شما می‌توانید در زمان مرور گزینه‌های سفارشی‌سازی فعال شده توسط اکوسیستم باز گلکسی سامسونگ، آزادی عمل بیشتری را تجربه کنید.

قدرت انتخاب بیشتر با ابزار Auto Blocker سامسونگ

رئیس تیم امنیتی بخش تجربه موبایل شرکت سامسونگ الکترونیکس، یعنی سئونگ وون شین در خصوص ابزار Auto Blocker گفت ما در سامسونگ دائما در تلاش هستیم تا از کاربران خود در برابر حملات امنیتی محافظت کنیم. معرفی Auto Blocker نیز در این راستا صورت گرفته و حالا کاربران محصولات سامسونگ می‌توانند بیشتر از همیشه از تجربه مزایای اکوسیستم باز گلکسی لذت ببرند و مطمئن باشند که تجربه امنی خواهند داشت. وی در ادامه افزود ما همیشه به دنبال توانمندسازی کاربران خود هستیم و قصد داریم به‌جای این‌که از طرف آنها تصمیم بگیریم، خودشان بتوانند بر اساس نیازهای خود، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند. ابزار Auto Blocker نیز یک گام رو به جلو در این مسیر به‌شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های عالی ابزار Auto Blocker این است که از نصب برنامه‌ها از منابع غیر مجاز جلوگیری می‌کند که با عنوان بارگذاری جانبی یا Sideloading شناخته می‌شود. بارگذاری جانبی وقتی به‌صورت آگاهانه انجام شود، به خودی خود آسیب‌زا نیست و البته مزایای زیادی هم دارد. این فرایند به شما اجازه می‌دهد امکان سفارشی‌سازی پیشرفته و کنترل بیشتر بر عملکرد دستگاه را داشته باشید. Auto Blocker در حالت پیش‌فرض، غیر فعال است و کاربرانی که به بارگذاری جانبی یا سایدلودینگ علاقه دارند هیچ تغییر خاصی را تجربه نمی‌کنند. اما کاربرانی که به سفارشی‌سازی گسترده یا بارگذاری جانبی علاقه و عادت ندارند، می‌توانند Auto Blocker را فعال کنند که به این ترتیب جلوی حمله‌های مهندسی اجتماعی مثل فیشینگ صوتی یا تلفنی (Voice Phishing) گرفته می‌شود. فیشینگ صوتی از جمله حملاتی به‌شمار می‌رود که در آن مهاجمان، کاربران را به نصب نرم افزارهای مخرب سوق می‌دهند.

ابزار اتو بلاکر، طیف گسترده‌ای از کنترل‌های اضافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به فعال کردن بررسی‌های امنیتی اپلیکیشن به‌منظور شناسایی بدافزارهای احتمالی و جلوگیری از اعمال دستورهای مضر و نصب نرم افزار توسط کابل یو اس بی اشاره کرد. این قابلیت به‌طور قابل توجهی از کاربران در شرایطی که شخص دیگری به دستگاه آنها دسترسی فیزیکی پیدا می‌کند، محافظت خواهد کرد؛ مثلا وقتی که گوشی در فرودگاه یا در مکان‌های عمومی شارژ می‌شود.

علاوه بر این قرار است بروزرسانی جدیدی برای Message Guard عرضه شود. طی این بروزرسانی امنیتی، حملات بدون کلیک (Zero Click) یا پیام‌های تصویری مستقیمی که کدهای مخرب را پنهان می‌کنند، کاهش خواهند یافت. این ویژگی در ابتدا برای برنامه‌های پیام رسان گوگل و سامسونگ ارائه شد و حالا امکان کار کردن آن با اپلیکیشن‌های پیام رسان متنوع‌تر و بیشتر فراهم شده تا از داده‌های کاربران محافظت کند. بنابراین حالا کاربران از حق انتخاب بیشتری برای انتخاب اپلیکیشن‌های امن و مطمئن برخوردار خواهند بود.

شرکت سامسونگ، بنیان تجربه‌ی ایمن و مطمئنی را برای کاربران محصولات گلکسی خود پایه‌گذاری کرده است. معرفی و عرضه قابلیت Auto Blocker نیز در همین راستا انجام شده و با امکان انتخاب کاربر، یک گام مثبت و رو به جلو برای تحقق این هدف خواهد شد. این قابلیت جدید با ترکیب استانداردهای امنیتی پیشرو در صنعت، باعث می‌شود کاربران بتوانند دستگاهشان را به روش مد نظر خود کنترل کنند.

اتو بلاکر، جدیدترین قابلیت اضافه شده به مجموعه نوآوری‌های امنیتی و حریم خصوصی کاربران سامسونگ است که باعث بهینه‌تر شدن تجربه گوشی های موبایل برای تمام کاربران در سراسر اکوسیستم متصل گلکسی خواهد شد. این قابلیت اکنون در تمامی دستگاه‌های گلکسی سامسونگ که از رابط کاربری نسخه One UI 6 استفاده می‌کنند، در دسترس قرار گرفته است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*